Haha. Samme her.Vi planlegger det inn! Har alltid en målsetning om å være helt ferdige da, og i år klarte vi det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Samme her.Vi planlegger det inn! Har alltid en målsetning om å være helt ferdige da, og i år klarte vi det![]()
Hvilken farge blir de?Lakker negler![]()
Høres likt ut. I det siste har hun og begynt å våkne rundt 5. Og holder det gående om hun ikke får komme mellom oss og sove i armkroken.Det er så kjedelig. Her våkner også mini kort tid etter vi har lagt oss og roer seg kun om han får komme i vår seng. Sovner somregel selv med han der, noen netter er grusomme hvor han er overalt mens andre netter får jeg sove til 5 tiden før jeg merker han
Her ser vi batman på netflixLigger godt planet i sengen nåskal se om jeg finner film å se på
![]()
Vi var vel ferdige rett før kl 21, så ikke mye margin her hellerHaha. Samme her.iår gikk det. 21:08 var vi ferdige. Og det gikk vel like etter
kaffen var akkurat kommet i hånda så begynte det
![]()
Mørk rødHvilken farge blir de?![]()
Blir nok lekkert detMørk rød![]()
Andre år har vi vært så i fartingen at vi aldri har fått det med ossVi var vel ferdige rett før kl 21, så ikke mye margin her heller![]()
Tror man aldri blir 100% klar![]()
Vi er klare! Så klare vi blir hvertfall. Morgendagens mat må nesten lages i morgen![]()
Alt er klart her. Har du mye igjen?![]()
Oj 3 forskjellige?Hehe, jeg har begynt på maten alt jeghar bare 4 plater på komfyren og 3 forskjellige middager som skal lages
![]()
3 forskjellige?? Hva serverer du da?Hehe, jeg har begynt på maten alt jeghar bare 4 plater på komfyren og 3 forskjellige middager som skal lages
![]()
Vi feiteeikke hjemmelen skal hjelpe til der vi erHeldigvis noen timer igjen til selve julekvelden![]()
Så kjektDa var gaver levert til bestevenninnen min.
Vittig i grunn, vi stopper på bensinstasjon på Lillehammer og plutselig sto ei barndomsvenninne foran meg, hun skulle til Oslo å vi skal dit hun kom fra![]()
Middagen står svigerfar for så den er bankers. Nok med ei lita frøken jegEr vel strengt tatt bare å lage all middagenså er vi vel klar. Men kommer sikkert på tusen ting i morgen
![]()
Har ikke sett henne på 5 år hvertfallSå kjekter det længe siden dere har træffas?