Lolo
Forumet er livet
Snilt av deg å la alle få sine ønsker...!Pinnekjøtt
Torsk
Svinekam
Mange folk med forskjellige mat ønskermen svigermor lager svinekamen da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snilt av deg å la alle få sine ønsker...!Pinnekjøtt
Torsk
Svinekam
Mange folk med forskjellige mat ønskermen svigermor lager svinekamen da
![]()
Akkurat det jeg og tenkerJepp. Trøsta meg med det siste 5 mnd at en dag må det bli bedre![]()
Oioi, action på julaften!!Det kan du si...
Plan :
Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.
Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.
Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.
God jul.
Morsomme i små doserHahaha de er morsamma ibland![]()
Dere har jo virkelig holdt på lenge med den søvnen. Holdte jo på å snu her tidlog i desember. Er det enda bedre enn før?Akkurat det jeg og tenker![]()
AbsoluttKoselig med søsterbesøk da![]()
Kvelden er veldig fin nå egentlig ifht hva den har vært. Litt sutring og herjing i sengen (siden han har blitt mammadalt så vil han jo helst være i armene mine), men roer seg og sovner greit i egen seng. Sover der til vi legger oss og han våkner en gang ila natten og vil over til oss. På dagtid må han ennå vugges i søvn i vogn men håper det også bedrer seg snartDere har jo virkelig holdt på lenge med den søvnen. Holdte jo på å snu her tidlog i desember. Er det enda bedre enn før?
Aha sånn jaNei hun dro jo dit jeg kom fra omtrent for å feire jul
Takk det samme til deg og dine ♡Hei snuppa
Koselig å se deg!
Håper du og dine får en herlig jul![]()
For en julegave!!!Det kan du si...
Plan :
Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.
Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.
Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.
God jul.
Snilt av deg å la alle få sine ønsker...!
Må hvert år... Er jo tradisjonGadd ikke se den jeger så lei...
Høres jo ut som om det er blitt ganske mye bedreKvelden er veldig fin nå egentlig ifht hva den har vært. Litt sutring og herjing i sengen (siden han har blitt mammadalt så vil han jo helst være i armene mine), men roer seg og sovner greit i egen seng. Sover der til vi legger oss og han våkner en gang ila natten og vil over til oss. På dagtid må han ennå vugges i søvn i vogn men håper det også bedrer seg snart![]()
Nja fikk en time til etterhvertOii 4t søvndet er jo ingenting. Off stakkars. Å legge seg igjen hjelper heller ikke kanskje?
Det er vi heldigvisGod tur.
Eller, dere er vel fremme nå ja
God morgen og god julGoood morgen! Og god jul![]()
Ja synes detHøres jo ut som om det er blitt ganske mye bedre![]()
Nope ikke akkuratSamme her
Får ikke akkurat julestemning av dette...
Mhm ikke sant det velGodt å høre![]()