Skravletråd desember

Kjenner meg SÅ igjen. Kommer gjerne alt for tidlig for å slippe å være noen minutter forsen! Og det er så irriterende når andre kommer forsent og ikke bryr seg.
Haha ja men jeg får virkelig helt panikk.
Å folk som sløser min tid!! Nei jeg skal ikke nevne det en gang :p haha! De hadde sjåfør bytte istad. Tror du ikke sjåførene stod å snakket, så var bussen allerede 7 min forsinka, de tar seg god tid her ja :p glad jeg tok en buss før :D

Var stress allerede i permisjonen, for måtte legge opp dagen for at jeg skulle rekke en stalltur. Og ofte så gikk det ut over/kræsjet med sovingen til lillemor. Rakk igrunn bare stallarbeidet. Blir for mye tid med trening.

Nå når jeg jobber så rekker jeg igrunn ikke stallarbeidet engang :(

Jobb 8-16. Da vil jo frøken ha kos når jeg kommer hjem, lage og spise middag. Da er klokken blitt 17 minst. Så skal jo hun legge seg i 19 tiden. Og har jo vært borte hele dagen på jobb. Vil jo ikke reise før etter hun har lagt seg. Vil jo være sammen med henne

Etter 19 er det jo sent..
Og sambo vil jo og gjerne se meg

Det går bare ikke

Nei det er ikke alltid det passer desverre, veldig synd for det er fine dyr som gir mye glede :)

Var stress allerede i permisjonen, for måtte legge opp dagen for at jeg skulle rekke en stalltur. Og ofte så gikk det ut over/kræsjet med sovingen til lillemor. Rakk igrunn bare stallarbeidet. Blir for mye tid med trening.

Nå når jeg jobber så rekker jeg igrunn ikke stallarbeidet engang :(

Jobb 8-16. Da vil jo frøken ha kos når jeg kommer hjem, lage og spise middag. Da er klokken blitt 17 minst. Så skal jo hun legge seg i 19 tiden. Og har jo vært borte hele dagen på jobb. Vil jo ikke reise før etter hun har lagt seg. Vil jo være sammen med henne

Etter 19 er det jo sent..
Og sambo vil jo og gjerne se meg

Det går bare ikke

Den kan jeg forstå, vi for se hvordan vi legger opp dagene, nå slutter gubben tidlig på jobb. Men først skal jeg gå permisjonene så for vi se om jeg har bestemt meg om jeg skal forsete å jobbe på sjøen eller rom jeg skal ta landjobb!

Den kan jeg forstå, vi for se hvordan vi legger opp dagene, nå slutter gubben tidlig på jobb. Men først skal jeg gå permisjonene så for vi se om jeg har bestemt meg om jeg skal forsete å jobbe på sjøen eller rom jeg skal ta landjobb!
Oj, sjøen:o
Hvordan har du løst det med pass på hestene når du er borte da?

God morgen damer :)
Nå holder jeg på å sende samboer avgårde til sverige, bilen skal på service :) senere skal jeg og baby J på 5mnd kontroll :)

Hun er forresten 5mnd idag :D

Hva skal dere idag da?
Gratulerer :)

Takk :D
Fikk litt dårlig sanvittighet nå når jeg måtte vekke henne :(
Så er det vaksine idag :o jeg er så redd for sprøyter! Første gangen jeg drar uten mannen. Han pleier å være med når det er vaksine :p men han er jo på vei til sverige :o
Liker ikke sprøyter selv jeg :(

Hei på dere :) her var det morgen i 10 tiden. Lot henne sove litt da hun sovnet 3-4 tiden :O nå ligger vi alle i sengen og ser dora :p lille gutt er våken ❤️ våknet med ekstreme smerter og helt øm på magen. Må dra om under 3 timer til sethi :) gleder meg, men gruer meg og litt til ul :p

Back
Topp