Skravletråd desember

tja ikke på besøk men når jeg kommer på besøk, lol Skal pakke med meg julebakst og konfekt og brødet og ta med til faren min. XD blir deilig å dra hjem i julen, få litt avstand på alt her hjemme;P

tja ikke på besøk men når jeg kommer på besøk, lol Skal pakke med meg julebakst og konfekt og brødet og ta med til faren min. XD blir deilig å dra hjem i julen, få litt avstand på alt her hjemme;P
Så snilll du er :) det er vel kanskje en grunn til at han ønsker seg det da? Flink til å bake? :)

Det er kult:P
Håper du sovnet og fikk noen timer!

Jeg trur det ble 2,5 time til sammen :P jaja foreløpig føler jeg meg veldig opplagt og energisk men trur ikke jeg skal sløve noe særlig for da sovner jeg sikkert Haha

Hva skal du i dag?

bli kvitt kvalmen og hodepinne, siste shopping før jul
dra på stallen og så svømmingen etter på og til sist pakke bilen til turen i morgen;)

Du har jaggu nok å gjøre i dag du da :) skal dere vekk hele jula? hva slags hest har du?

Så snilll du er :) det er vel kanskje en grunn til at han ønsker seg det da? Flink til å bake? :)

Pappa skylder på at han er for gammel til å bake, og har nok med julematen haha;P Men jeg tok vel oppgaven for bakingen for lenge siden da jeg er den eneste i søskenflokken som har noe interesse for mat;P Tror at det å ha foreldre som kokker gjør barna litt matleie når de blir eldre;P eller helt frelst;P

Du har jaggu nok å gjøre i dag du da :) skal dere vekk hele jula? hva slags hest har du?
Alltid nok å gjøre. :wacky:

Jeg har to hesten en avls hoppe og en aktiv travhest, nei vi blir bare borte fra den 22 til den 25. Hestene har fått julepass for de tre dagene. Tar morgenstellet i morgen og trener dem, før jeg henter gubben på jobben og drar til min farP men skal opp til Hamar først og levere Julegaver;P

Haha, er det sånn at bussen bare kjører når den føler for det? :p
Kjører hver time :p men om den kommer på tiden er en annen sak :p så hadde jeg tatt en buss senere hadde jeg kommet 15 min forsent, jeg får jo nesten panikk om jeg kommer forsent :o liker ikke sløse andres tid :p

Pappa skylder på at han er for gammel til å bake, og har nok med julematen haha;P Men jeg tok vel oppgaven for bakingen for lenge siden da jeg er den eneste i søskenflokken som har noe interesse for mat;P Tror at det å ha foreldre som kokker gjør barna litt matleie når de blir eldre;P eller helt frelst;P
Man finner alltids en unnskyldning, hvis man heller kan få det servert og det er så godt ;)
Oii, ja, foreldre som kokker; da har du det vel støpt inn i fingrene ;)

Kjører hver time :p men om den kommer på tiden er en annen sak :p så hadde jeg tatt en buss senere hadde jeg kommet 15 min forsent, jeg får jo nesten panikk om jeg kommer forsent :eek: liker ikke sløse andres tid :p
Kjenner meg SÅ igjen. Kommer gjerne alt for tidlig for å slippe å være noen minutter forsen! Og det er så irriterende når andre kommer forsent og ikke bryr seg.

Man finner alltids en unnskyldning, hvis man heller kan få det servert og det er så godt ;)
Oii, ja, foreldre som kokker; da har du det vel støpt inn i fingrene ;)

Aldri likt matlaging, vi likte alltid å dra til naboen å få kjøttboller i brunsaus, det var liksom luksus mat for oss, Hahaha

Jeg likte derimot å bake så jeg gikk den veien, men havna på varmtkjøkkenet i voksen alder likevel...

Back
Topp