God morgen;P
Har du planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen;P
http://www.sweets2share.com/suksesskjeks-gule-jule-bomber/Hva er gule bomber?
Så snilll du ertja ikke på besøk men når jeg kommer på besøk, lol Skal pakke med meg julebakst og konfekt og brødet og ta med til faren min. XD blir deilig å dra hjem i julen, få litt avstand på alt her hjemme;P
Det er kult
Håper du sovnet og fikk noen timer!
Kjedelig tidligOg så var jeg våken igjen da. Dette er en unødvendig tid å være våken.
Ikke engang nok halsbrann eller kynnere til at jeg kan skylde på det, bare våken :-(
bli kvitt kvalmen og hodepinne, siste shopping før julHar du planer for dagen?
Jeg skal til en venninneHar du planer for dagen i dag?
bli kvitt kvalmen og hodepinne, siste shopping før jul
dra på stallen og så svømmingen etter på og til sist pakke bilen til turen i morgen![]()
Så snilll du erdet er vel kanskje en grunn til at han ønsker seg det da? Flink til å bake?
![]()
Jeg skal til en venninnedu da?
Ah, pizza hørtes godt ut nå!I dag blir det rolig med litt ting som skal gjøres her hjemme og baking. Så må jeg en tur i butikken og kjøpe ost til frøkna for jeg vil ha pizza i dag![]()
Alltid nok å gjøre.Du har jaggu nok å gjøre i dag du daskal dere vekk hele jula? hva slags hest har du?
Kjører hver timeHaha, er det sånn at bussen bare kjører når den føler for det?![]()
Man finner alltids en unnskyldning, hvis man heller kan få det servert og det er så godtPappa skylder på at han er for gammel til å bake, og har nok med julematen haha;P Men jeg tok vel oppgaven for bakingen for lenge siden da jeg er den eneste i søskenflokken som har noe interesse for mat;P Tror at det å ha foreldre som kokker gjør barna litt matleie når de blir eldre;P eller helt frelst;P
Kjenner meg SÅ igjen. Kommer gjerne alt for tidlig for å slippe å være noen minutter forsen! Og det er så irriterende når andre kommer forsent og ikke bryr seg.Kjører hver timemen om den kommer på tiden er en annen sak
så hadde jeg tatt en buss senere hadde jeg kommet 15 min forsent, jeg får jo nesten panikk om jeg kommer forsent
liker ikke sløse andres tid
![]()
Ah, pizza hørtes godt ut nå!hva skal du bake?
Man finner alltids en unnskyldning, hvis man heller kan få det servert og det er så godt
Oii, ja, foreldre som kokker; da har du det vel støpt inn i fingrene![]()
Sarah behrnard ish?http://www.sweets2share.com/suksesskjeks-gule-jule-bomber/
Det har ihvertfall tatt helt av på en matgruppe på face![]()