Ah, det vet jeg ikkeSarah behrnard ish?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, det vet jeg ikkeSarah behrnard ish?
Alltid nok å gjøre.![]()
Jeg har to hesten en avls hoppe og en aktiv travhest, nei vi blir bare borte fra den 22 til den 25. Hestene har fått julepass for de tre dagene. Tar morgenstellet i morgen og trener dem, før jeg henter gubben på jobben og drar til min farP men skal opp til Hamar først og levere Julegaver;P
Hva har dere på pizzaen?Ja nå har jeg hatt lyst på det i flere dager, så i dag skal jeg ha det
Pepperkaker
Hvite Kakemenn
Tørre vafler
Så får vi se om ikke jeg får hivd sammen en eller 2 ting til![]()
Hehe, det tror jeg påAldri likt matlaging, vi likte alltid å dra til naboen å få kjøttboller i brunsaus, det var liksom luksus mat for oss, Hahaha
Jeg likte derimot å bake så jeg gikk den veien, men havna på varmtkjøkkenet i voksen alder likevel...
Så artig da, savner det å ha hest..
Ikke så galt å få pass 3 dager i jula dahusker jeg var alltid den som tok alle andre sine hester i jula siden vi alltid var hjemme
Ja bestandig noen gaver som skal leveres Hehe
Å kombinere det med unger går ikke. Evig stress er det faktiskSå artig da, savner det å ha hest..
Ikke så galt å få pass 3 dager i jula dahusker jeg var alltid den som tok alle andre sine hester i jula siden vi alltid var hjemme
Ja bestandig noen gaver som skal leveres Hehe
Hva har dere på pizzaen?
Og tørre vafler, aldri hørt om? Er det sånne belgiske?
Det var ganske digg å få hjelp, trenger å komme meg litt bort fr alt og alle.![]()
Hehe, det tror jeg påhva er det beste foreldrene dine kunne lage da?
Og hva vil du selv si at du er god på?![]()
Å kombinere det med unger går ikke. Evig stress er det faktisk![]()
takkJa det har man behov for noen gangerhåper dere får en fin tur da
![]()
Solgte hesten min når jeg ventet eldste, så endte jeg opp med å ha hest på for da jeg ikke orket å være uten. Men som alenemor klarte jeg ikke å få kabalen til å gå opp når permisjonen var over og jeg startet å jobbe igjen... men en dag skal jeg ha hest igjen, det tar nok bare litt tid Haha
Å kombinere det med unger går ikke. Evig stress er det faktisk![]()
Det hørtes godt utFersk grønnsakssuppe og fårikål med søt sur saus, er min aller største favoritt når min far lager mat. Pleide å ha det årlig i oktober.mnd, ca to uker. Både suppa og fårikålen blir bedre for vær dag;P
Jeg spiser omtrent ikke det jeg lager selv av mat... Derfor jeg har fått en gubbe som liker godt å lage middager og jeg tar oppvaska XD
Hørtes godt ut!Det varierer litt men i dag blir det nok kyllingkjøttdeig, sopp, mais, paprika og så kan det hende jeg hiver noe oppi tomatsausen når jeg hiver den sammen.
Nei det er vafler som lages med potetmel og slikt, men de blir tørre så man oppbevarer de i kakeboks. Jeg syntes ikke det er godt men frøkna og min far elsker de
Slenger med en link til oppskrift http://snillpike-snillpike.blogspot.no/2009/05/trre-vafler-oppskift-etter-mormor.html?m=1
Trist å høre, men en dag kommer sikkert rette tidspunktet.
Solgte hesten min når jeg ventet eldste, så endte jeg opp med å ha hest på for da jeg ikke orket å være uten. Men som alenemor klarte jeg ikke å få kabalen til å gå opp når permisjonen var over og jeg startet å jobbe igjen... men en dag skal jeg ha hest igjen, det tar nok bare litt tid Haha
Ikke si det da venter min første i januar og har to hester;P
Hørtes godt ut!
Mer skeptisk til vaflene, men skal sjekke ut![]()
Så braJa, nå ligger den helt bak![]()