Skravletråd desember

Alltid nok å gjøre. :wacky:

Jeg har to hesten en avls hoppe og en aktiv travhest, nei vi blir bare borte fra den 22 til den 25. Hestene har fått julepass for de tre dagene. Tar morgenstellet i morgen og trener dem, før jeg henter gubben på jobben og drar til min farP men skal opp til Hamar først og levere Julegaver;P

Så artig da, savner det å ha hest..
Ikke så galt å få pass 3 dager i jula da :) husker jeg var alltid den som tok alle andre sine hester i jula siden vi alltid var hjemme :P
Ja bestandig noen gaver som skal leveres Hehe

Ja nå har jeg hatt lyst på det i flere dager, så i dag skal jeg ha det :p

Pepperkaker
Hvite Kakemenn
Tørre vafler

Så får vi se om ikke jeg får hivd sammen en eller 2 ting til :)
Hva har dere på pizzaen?
Og tørre vafler, aldri hørt om? Er det sånne belgiske?

Aldri likt matlaging, vi likte alltid å dra til naboen å få kjøttboller i brunsaus, det var liksom luksus mat for oss, Hahaha

Jeg likte derimot å bake så jeg gikk den veien, men havna på varmtkjøkkenet i voksen alder likevel...
Hehe, det tror jeg på :p hva er det beste foreldrene dine kunne lage da? :)
Og hva vil du selv si at du er god på? ;)

Så artig da, savner det å ha hest..
Ikke så galt å få pass 3 dager i jula da :) husker jeg var alltid den som tok alle andre sine hester i jula siden vi alltid var hjemme :p
Ja bestandig noen gaver som skal leveres Hehe

Det var ganske digg å få hjelp, trenger å komme meg litt bort fr alt og alle. ;)

Hva har dere på pizzaen?
Og tørre vafler, aldri hørt om? Er det sånne belgiske?

Det varierer litt men i dag blir det nok kyllingkjøttdeig, sopp, mais, paprika og så kan det hende jeg hiver noe oppi tomatsausen når jeg hiver den sammen.

Nei det er vafler som lages med potetmel og slikt, men de blir tørre så man oppbevarer de i kakeboks. Jeg syntes ikke det er godt men frøkna og min far elsker de :P

Slenger med en link til oppskrift http://snillpike-snillpike.blogspot.no/2009/05/trre-vafler-oppskift-etter-mormor.html?m=1

Hehe, det tror jeg på :p hva er det beste foreldrene dine kunne lage da? :)
Og hva vil du selv si at du er god på? ;)

Fersk grønnsakssuppe og fårikål med søt sur saus, er min aller største favoritt når min far lager mat. Pleide å ha det årlig i oktober.mnd, ca to uker. Både suppa og fårikålen blir bedre for vær dag;P
Jeg spiser omtrent ikke det jeg lager selv av mat... Derfor jeg har fått en gubbe som liker godt å lage middager og jeg tar oppvaska XD

Å kombinere det med unger går ikke. Evig stress er det faktisk :(

Solgte hesten min når jeg ventet eldste, så endte jeg opp med å ha hest på for da jeg ikke orket å være uten. Men som alenemor klarte jeg ikke å få kabalen til å gå opp når permisjonen var over og jeg startet å jobbe igjen... men en dag skal jeg ha hest igjen, det tar nok bare litt tid Haha

Solgte hesten min når jeg ventet eldste, så endte jeg opp med å ha hest på for da jeg ikke orket å være uten. Men som alenemor klarte jeg ikke å få kabalen til å gå opp når permisjonen var over og jeg startet å jobbe igjen... men en dag skal jeg ha hest igjen, det tar nok bare litt tid Haha

Trist å høre, men en dag kommer sikkert rette tidspunktet;).

Fersk grønnsakssuppe og fårikål med søt sur saus, er min aller største favoritt når min far lager mat. Pleide å ha det årlig i oktober.mnd, ca to uker. Både suppa og fårikålen blir bedre for vær dag;P
Jeg spiser omtrent ikke det jeg lager selv av mat... Derfor jeg har fått en gubbe som liker godt å lage middager og jeg tar oppvaska XD
Det hørtes godt ut :D
Haha, ja, da var det vel riktig mann du valgte :p

Det varierer litt men i dag blir det nok kyllingkjøttdeig, sopp, mais, paprika og så kan det hende jeg hiver noe oppi tomatsausen når jeg hiver den sammen.

Nei det er vafler som lages med potetmel og slikt, men de blir tørre så man oppbevarer de i kakeboks. Jeg syntes ikke det er godt men frøkna og min far elsker de :p

Slenger med en link til oppskrift http://snillpike-snillpike.blogspot.no/2009/05/trre-vafler-oppskift-etter-mormor.html?m=1
Hørtes godt ut!
Mer skeptisk til vaflene, men skal sjekke ut :p

Ikke si det da venter min første i januar og har to hester;P

Var stress allerede i permisjonen, for måtte legge opp dagen for at jeg skulle rekke en stalltur. Og ofte så gikk det ut over/kræsjet med sovingen til lillemor. Rakk igrunn bare stallarbeidet. Blir for mye tid med trening.

Nå når jeg jobber så rekker jeg igrunn ikke stallarbeidet engang :(

Jobb 8-16. Da vil jo frøken ha kos når jeg kommer hjem, lage og spise middag. Da er klokken blitt 17 minst. Så skal jo hun legge seg i 19 tiden. Og har jo vært borte hele dagen på jobb. Vil jo ikke reise før etter hun har lagt seg. Vil jo være sammen med henne

Etter 19 er det jo sent..
Og sambo vil jo og gjerne se meg

Det går bare ikke

Back
Topp