Skravletråd desember

Så bra da :)
Hm..lille F gråt også sist gang, men det gikk heldigvis raskt over. Får håpe det går like bra denne gang da!
Stor jente nå ja :D
Hun begynte å le 30 sek etter at hun hadde smokken :p
Nå har hun sovet i nesten 2 timer :o

Når skal dere ta vaksine?

Åååh, er trasig å være testetøs..:p er 7dpo idag, og testet når jeg sto opp idag... Men usikker på om det gjemmer seg en strek eller ikke??:p ImageUploadedByBV Forum1450697276.554644.jpg

Jeg ser en hvit skyggestrek tror jeg:p

Entligen hjemma . Har vart på helsestasjon og handlat lite mat , vart på apotek. Før en kaos øverallt

Åååh, er trasig å være testetøs..:p er 7dpo idag, og testet når jeg sto opp idag... Men usikker på om det gjemmer seg en strek eller ikke??:p Vis vedlegget 152104

Jeg ser en hvit skyggestrek tror jeg:p
Jeg ser dessverre ikke noe, men 7 DPO er ekstremt tidlig.
Egentlig har jeg mest lyst til å be deg om å vente en 5-6 dager før du tester igjen, men kjenner Fr. Testetøse alt for godt selv.
Masse lykke til videre

Jeg ser dessverre ikke noe, men 7 DPO er ekstremt tidlig.
Egentlig har jeg mest lyst til å be deg om å vente en 5-6 dager før du tester igjen, men kjenner Fr. Testetøse alt for godt selv.
Masse lykke til videre
Takk for det:) Skal prøve å vente noen dager før jeg tester igjen, men denne testetøsa styrer på egen hånd altså:p

Nå er det 21 min til jeg får se lille gutt :) håper han kan flytte bildene på minnepenn :p litt lettere enn CD :) får se han i 3D og kanskje bekreftet at det er gutt! Håper jo det :) ❤️

Forsinkelser på bussen idag :p rekker akkurat timen min :p

Stemmer, men det går nok bra ;) Her er bare sviger(monster)mor ille. Var hu og ungene hennes vi møtte her om dagen. Vi skal på hyttetur med svigerfar og familien hans i romjula/nytt år og det ser vi faktisk frem til. Også skal jeg og lillemor besøke svigerfar, samboeren, dama til svigerfar (alle 3 jobber i samme firma) og resten av firmaet til lunsj i dag. Dama til svigerfar er bare så glad i lillemor og hu reiser hjem til seg selv etter jobb i dag, så lovet å komme en tur så hu fikk kose med lillemor. Hu bor 2timer unna.
Blir sosialt for dere da:D
Her er det også svigermor som er ille;) svelger så mange kameler at jeg snart kaster opp...

Forbreder pakking til avreise den 23! Lurer på om vi får plass til alt i bagasjerommet :o

Ferdig handla! For i hele år tror jeg...:p
Mat, drikke, pol, slakter, blomster, gaver, you name it... Men nå er alt k boks!
Da er det bare å pakke inn ferdig, lage mintkonfekt og finne frem all pynt som ikke tilhører treet som gjenstår på dagens plan. Håper å kunne utvide den til å henge opp all hengepyny (vinduer og slikt) også, og kanskje guttenes rom.
Vi har full kontroll, og stresser ikke. Digg.

Back
Topp