Haha jeg vil ikke ha snøMin ogfikk høre at det er positivt forhold til snø i bhg, men snøen kommer jo aldri
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg vil ikke ha snøMin ogfikk høre at det er positivt forhold til snø i bhg, men snøen kommer jo aldri
![]()
Hun begynte å le 30 sek etter at hun hadde smokkenSå bra da
Hm..lille F gråt også sist gang, men det gikk heldigvis raskt over. Får håpe det går like bra denne gang da!
Stor jente nå ja![]()
Vanskelig å si.. Men krysser fingrene for degÅååh, er trasig å være testetøs..er 7dpo idag, og testet når jeg sto opp idag... Men usikker på om det gjemmer seg en strek eller ikke??
Vis vedlegget 152104
Jeg ser en hvit skyggestrek tror jeg![]()
TakkVanskelig å si.. Men krysser fingrene for deg![]()
Er "alenemamma" halve året. Annenhver mnd. Denne mnd er en slik mnd. Med jobb og mini så rekker man igrunn ikke så mye annetDet var det da.... Vanskelig å få tid til alt. Skal bare ta meg tid![]()
Huff da, hva skjer?For en start på dagen. Håper det blir bedre utover dagen
Jeg ser dessverre ikke noe, men 7 DPO er ekstremt tidlig.Åååh, er trasig å være testetøs..er 7dpo idag, og testet når jeg sto opp idag... Men usikker på om det gjemmer seg en strek eller ikke??
Vis vedlegget 152104
Jeg ser en hvit skyggestrek tror jeg![]()
Takk for detJeg ser dessverre ikke noe, men 7 DPO er ekstremt tidlig.
Egentlig har jeg mest lyst til å be deg om å vente en 5-6 dager før du tester igjen, men kjenner Fr. Testetøse alt for godt selv.
Masse lykke til videre
Godt å komme hjem? Gikk det bra på helsestasjonen?Entligen hjemma . Har vart på helsestasjon og handlat lite mat , vart på apotek. Før en kaos øverallt
Blir sosialt for dere daStemmer, men det går nok braHer er bare sviger(monster)mor ille. Var hu og ungene hennes vi møtte her om dagen. Vi skal på hyttetur med svigerfar og familien hans i romjula/nytt år og det ser vi faktisk frem til. Også skal jeg og lillemor besøke svigerfar, samboeren, dama til svigerfar (alle 3 jobber i samme firma) og resten av firmaet til lunsj i dag. Dama til svigerfar er bare så glad i lillemor og hu reiser hjem til seg selv etter jobb i dag, så lovet å komme en tur så hu fikk kose med lillemor. Hu bor 2timer unna.
Blir sosialt for dere da
Her er det også svigermor som er illesvelger så mange kameler at jeg snart kaster opp...
Det er utfordringen med å reise bort på julefeiring...Forbreder pakking til avreise den 23! Lurer på om vi får plass til alt i bagasjerommet![]()
Derfor har vi sluttet.Det er utfordringen med å reise bort på julefeiring...
Derfor vi aldri har begynt. Etter barn, vel å merke...Derfor har vi sluttet.
Takboks er et must. Hunden tar jo store deler av bagasjerommet....