Luksus! Gleder meg til den dagenWow... for andre gang i frøknas liv har hun sovet rundt inatt :O la seg halv 8 igår og våkna kvart på 7. Fantastisk ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luksus! Gleder meg til den dagenWow... for andre gang i frøknas liv har hun sovet rundt inatt :O la seg halv 8 igår og våkna kvart på 7. Fantastisk ♡♡
Haha kanskje det var tvangstanke "det er litt støv i det hjørnet...nei jeg må støvsuge" jeg kan få litt sånn hvis jeg har glemt å vaske en flaskeDet var da en tid på å døgne å begynne med det :O
Tror vi har en husnisse som roterSlik er det her også, skjønner ikke dette her
Oi, det er det lille U bruker nå, og han er marsbarn62?? Det måtte vi rydde bort for lenge sidenhaha. Er på 74 nå :O
Så deilig, lille U gjorde det også for andre gang i natt.Wow... for andre gang i frøknas liv har hun sovet rundt inatt :O la seg halv 8 igår og våkna kvart på 7. Fantastisk ♡♡
Hadde lagt skylden på de du bor med for de kan du lettere be rydde opp etter segTror vi har en husnisse som rotereller kanskje det er de tre jeg bor med?
God morgenGodmorgon folkens![]()
Høres digg ut. Kos degSkulle til byen, men været fristet ikke så mye. Så da ble det en kjapp trilletur til Bunnpris for å kjøpe kakaoså da blir det innedag med kakao og krem istede
![]()
TakkHøres digg ut. Kos deg![]()
Ja, på overtidskontrollen fikk jeg beskjed om at det kunne gå veldig fort.mer synd i mannen tenker jeg da nesten om det skjer i bilen hehe
jeg sa i bilturen på vei opp nå må jeg presse...Han bare nei neinei..hold igjen
Ambulanse pga. det går fort da elr?
Så heldig du er som har en mor som stiller oppNå har jeg nettopp fått toast servert på sengen. Mamma vasker huset. Akkurat nå er det greit å være i barsel![]()
Så braFor andre natten på rad har lille U sovet uten å våkne for pupp![]()
JeppHadde lagt skylden på de du bor med for de kan du lettere be rydde opp etter seg
Ja ♡ Deilig å få litt avlastning. Mamma bor på en annen kant av landet, så da er det ekstra godt når hun først er her.Så heldig du er som har en mor som stiller opp![]()