Skravletråd desember

God morgen! :)
I dag blir det familieselskap for meg og 2åringen. Men først skal vi bake lussekatter :D
I kveld skal jeg lage litt julegaver
Høres ut som en kjempekoselig dag. Er så hyggelig å høre at noen lager lussekatter i dag. Siden det var feiring i barnehagen på fredag er det så mange som er litt ferdig med det allerede. Men det er jo så hyggelig å gjøre det på selve dagen.:smiley-bounce012

Hva slags julegaver lager du?

Godmorgon :-) orkar du handla gaver på en søndag. E det ikkje litt
Mer folk på butiken nå.?
Orker og orker... Er nå jeg har tid... Vet ganske greit hva jeg skal ha, så blir forhåpentligvis ganske effektivt... ;)

God morgen.

Rolig morgen i heimen. Ungene kom seg sent i seng i går, jeg og mamma hang opp julegardinene i stua, pappa og mannen tapetserte rom til eldste, og jeg glemte klokka. Vips var den fem på åtte, de lå ikke fint i senene sine, de hadde ikke begynt å spise kveldsmat enda... Overtrøtte unger var ikke trøtt, må vite, og heller ikke sulten. Men de kom det da i seng, sovnet tvert, og sov til sju, en time lenger enn vanlig for eldste, god halvtime for yngste.

Mannen har bedt om å få sove til åtte, så jeg ligger bare stille i sengen og slapper av. Pappa kommer så mannfolka får gjøre ferdig tapeten, det er en vegg igjen. Men de holdt på til over midnatt, så han "kommer ikke _før_ ti".

Jeg burde prøve å bake en sort kaker i dag, også skal jeg og ungene ha pakkeverksted. Vi må pakke alt som skal sendes
Høres så koselig ut hos dere:D juleforberedelser og ny tapet!

Vi må ha plasttre pga allergi. Og så når 2.juledag er over, så begynner jeg å bli ganske lei av jul...så da er det greit å pynte det litt før. :p elsker adventstiden! Så etter vi begynte å ha plasttre så pynter vi alltid på santa lucia. :)
Vi har også plasttre. Synes det er veldig kjekt, selv om det er stas med ekte. Vi forlenger heller jula litt i den andre enden vi. Har rødt og julepynta hus, men liker å ha det leeeeenge. Vi forlenger det nok i den andre enden fordi jeg har bursdag 2. juledag og synes det er så koselig å ha tre og nisser overalt på burdagen min. :santa

God morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag. :) planer for dagen?
God morgen :-). Hørtes godt ut med omelett:-).
Her skal vi på juletrefest med jobben til pappa idag:-). De arrangerer årlig juletrefest for de ansatte og deres barn og/eller barnebarn :-). Der da?

Ja eg har en mann som
Kan sånt men det tar alldrig tid hjemma hos seg selv. Eg kan ej sånt :-)
Så bra då får jenta nytt rom og :-)
Mannen lærer, så etterhvert kan vi gjøre sammen, det blir jo greit, men enn så lenge egner jeg meg ikke. Og vi må lære.

Ja, hun får nytt hun også
Det er relativt hvitt på tre vegger, og grønt på siste veggen, hun ønsker rosa og lilla. Og jeg tenker at jenterom blir bra kos. Da skal hun få stor seng også, rommet er ikke stort nok til at begge har det når de har kommode og klesskap i tillegg, så hun har 120 seng enda. Men det blir nok ikke før neste år, vi må snart få ha fokus på jul.

I dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelper :P egentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna :)
Kos dere med pepperkaker:D

Back
Topp