god natt fra meg og
endelig kan man sove godt! vet ikke hvor mye skravling det blir fra meg i morgen. skal være hos mamma 15:00, men titter nok innom. takk for idag <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er så vanskelig. Gubben mener at jeg kommer til å sprekke..Få det ut før det går så langt!![]()
Så koseligBaka kakemen før første gang i mitt liv
Eller ska me ha besøk
Ja, det var fælt... får svar om ca tre ukerUffdaså ille? Når får du svar på det da?
![]()
Koseligt ja. Har ingen aning hur de vill gå till men gutten på 3 år önskar seg det sånn .Så koselig![]()
Kan eg spör va du väntar för svar som tar så Lang tid??Ja, det var fælt... får svar om ca tre uker
Jeg heier på degSatser på at jeg er i mål til onsdag!da reiser jeg vekk, så hadde vært godt å bli ferdig med det til da. Ikke helt overbevist om at jeg klarer det, men får gi det et forsøk iallefall.
![]()
Takk för idag god natt sov gottgod natt fra meg ogendelig kan man sove godt! vet ikke hvor mye skravling det blir fra meg i morgen. skal være hos mamma 15:00, men titter nok innom. takk for idag <3
Nei! Det var jo ikke planenDu kan jo ikke rykke nedover?!![]()
![]()
Solstråle varför sover ikkje duJeg heier på deg![]()
tvilling-synåler faktiskHaha. Han kjøpte meg tvilling-synåler i gave så hadde ikke hjerte![]()
Uff, nei, jeg burde jo egentlig sovet for lengst. Men er ikke en smule trøtt engangSolstråle varför sover ikkje du![]()
Jeg stemmer for tute/hornEller ringeklokke på vogna![]()
Ja, du har virkelig god tid som planlegger allerede nåDet står ingentingmen vil tro det er søndagsruter
liker å planlegge reisen god tid i forveien
står at det skal være klart i uke 51. Neste uke
![]()
Sov godtgod natt fra meg ogendelig kan man sove godt! vet ikke hvor mye skravling det blir fra meg i morgen. skal være hos mamma 15:00, men titter nok innom. takk for idag <3
Er du ikke glad i å få svigermor på besøk?Så koselig....
Hadde min svigermor kommer på besøk, så hadde jeg teltet i hagen![]()
Er det ikke deilig å bli vartet opp da?Ååh, det kan bli en lang uke
Vi drar til mine foreldre neste fredag og blir der til søndag/mandag. Før vi må forflytte oss 20min unna til svigers da de har oss denne julaføler meg litt "tvunget" dit. Og der skal vi være en hel uuuuke
![]()
Haha eg er ikkje tröttUff, nei, jeg burde jo egentlig sovet for lengst. Men er ikke en smule trøtt engang
Hvorfor er du enda våken?
Omg svigermonster hvem er glad på få henne på besökEr du ikke glad i å få svigermor på besøk?![]()
Ah! Sen powernap kan fort ødelegge nattesøvnenHaha eg er ikkje tröttsov i 2 timmar sent ikväll så nå har eg ingen sömn.