det går seg vel til etterhvertJa, har Purelan. Er bare litt sår pga han av og til slipper taket og suger seg fast før han har riktig tak. Fort gjort å ikke få helt riktig tak, spesielt om natten når jeg ammer han liggende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det går seg vel til etterhvertJa, har Purelan. Er bare litt sår pga han av og til slipper taket og suger seg fast før han har riktig tak. Fort gjort å ikke få helt riktig tak, spesielt om natten når jeg ammer han liggende.
JappFikk du noen du hadde ønsket deg?![]()
Yes. De andra var i stoff blev fort skitne med 2 små barn.Oi, så flott!!![]()
https://ruter.no/reiseplanlegger/rutetabeller-og-linjekart/buss-i-oslo/Prøvde å finne buss men fant ikke :O
Det står ingentinghttps://ruter.no/reiseplanlegger/rutetabeller-og-linjekart/buss-i-oslo/
Sjekk de som gjelder fra i morgenog på teksten under rutetiden står det gjerne "går 15 min ruter isteden for 10 min ruter i julen" osv
![]()
Har noen igjenHåper du kom i mål![]()
Eller ringeklokke på vognaDu får prøve deg på oppgitt og høylytt stønning![]()
SupertJapp![]()
Tror de små har en innebygd sensor for når de skal nekte å sove [emoji14] Jeg ble overrasket over at jeg faktisk fikk spist varm middag i dag. Hehe.Er det ikke typisk. Jeg sitter skrubbsulten og håper mini snart kan finne det for godt å sovne slik jeg og gubben kan spise middag før han stikker på jobb:-/. Men ikke søren om han skal sove nå:-/. I tillegg har han vært trøtt og grinete siden 4
Isåfall skal jeg daue i dagAltså....ligger som et slakt i sofavi kaller det å daue!!
Haha. Han kjøpte meg tvilling-synåler i gave så hadde ikke hjerteDu burde bare sendt han ut igjen![]()
Tror ikke jeg spiste en eneste varm middag de 3-4 første månedene med miniTror de små har en innebygd sensor for når de skal nekte å sove [emoji14] Jeg ble overrasket over at jeg faktisk fikk spist varm middag i dag. Hehe.
Jeg også!Isåfall skal jeg daue i dag![]()
Tar meg igjen snartJuhuu, over 2424, da nærmer jeg meg 3000 med stormskritt!
Ja tyspisk att de ska bruka længre tid eller ej vela nær man er sulten eller ska noet.Er det ikke typisk. Jeg sitter skrubbsulten og håper mini snart kan finne det for godt å sovne slik jeg og gubben kan spise middag før han stikker på jobb:-/. Men ikke søren om han skal sove nå:-/. I tillegg har han vært trøtt og grinete siden 4