Skravletråd desember

Ja, har Purelan. Er bare litt sår pga han av og til slipper taket og suger seg fast før han har riktig tak. Fort gjort å ikke få helt riktig tak, spesielt om natten når jeg ammer han liggende.
det går seg vel til etterhvert ;)

Hei ja de svider i mina føtter. Har stått hela dagen å bakat kaker. Bakat pita brød. Vaskar klær.bretta klæder. Dusajt barn nå glæder eg meg till å legga meg på sofan litt

Pappaen får ikke vært med 28 men da er han hjemme så kan levere snuppa i bhg :) godt av å være litt i bhg

Er det ikke typisk. Jeg sitter skrubbsulten og håper mini snart kan finne det for godt å sovne slik jeg og gubben kan spise middag før han stikker på jobb:-/. Men ikke søren om han skal sove nå:-/. I tillegg har han vært trøtt og grinete siden 4

Hei og hopp hvordan går det med dere.
Har har det vært fult kjør i hele dag.
Har en liten pause nå før kjøkkentjeneste

Er det ikke typisk. Jeg sitter skrubbsulten og håper mini snart kan finne det for godt å sovne slik jeg og gubben kan spise middag før han stikker på jobb:-/. Men ikke søren om han skal sove nå:-/. I tillegg har han vært trøtt og grinete siden 4
Tror de små har en innebygd sensor for når de skal nekte å sove [emoji14] Jeg ble overrasket over at jeg faktisk fikk spist varm middag i dag. Hehe.

Tror de små har en innebygd sensor for når de skal nekte å sove [emoji14] Jeg ble overrasket over at jeg faktisk fikk spist varm middag i dag. Hehe.
Tror ikke jeg spiste en eneste varm middag de 3-4 første månedene med mini:-P. Somregel spiser vi middag før mini legger seg for eller er det typisk at det blir som idag. Men idag var en venninne innom og gikk såpass sent at vi ikke rakk å spise før leggetid:-)

Dagen har gått I hundre. Mye å gjøre på jobb , rett hjemme en kjapp tur også ut på en hyggelig middag med et vennepar og barna våre :) nå hviler jeg litt på sofaen mens tuppa og pappen bygger litt Lego :) noen har akkurat fått øynene opp for smålego :)

Ja tyspisk att de ska bruka længre tid eller ej vela nær man er sulten eller ska noet.

Back
Topp