Hvordan er juletidene i Oslo igjen?
ruter har det ikke oppe enda. Skal til riksen klokken 09:00 i romjulen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får prøve deg på oppgitt og høylytt stønningHaha the evil look fungerer ogsåproblemet er bare at jeg aldri får til "the evil look"
![]()
Ja. Det forklarer så mye :O og hvorfor hun ikke vil drikke av flaska.. håper bare den kommer seg helt opp snart så ting roer segDa er det nok derfor hun har vært utilpass :/ N får siste jeksel så sier aua![]()
Æsj, så kjedelig!Hun kan det. I våken tilstand. Men hun vil ikke. Iallefall ikke i senga.
Men nå gjør hun det i søvne. Og da må vi snu... :/
Krysser fingreneJa. Det forklarer så mye :O og hvorfor hun ikke vil drikke av flaska.. håper bare den kommer seg helt opp snart så ting roer seg![]()
Altså....ligger som et slakt i sofaNå har jeg faktisk kommet meg under dynen
Dauer?![]()
JaKrysser fingrene![]()
Oi, så flott!!Mannen hade bestillt stolar till vårat spisebordhar tjatat på han i 1 år om
Å bytta. Så bankar det på dørren å der kommer de![]()
Men lurer på om vi bare må la henne sove på magen om hun vil... ellers må vi jo overvåke henne hele nattaÆsj, så kjedelig!
Håper hun slutter med det![]()
Haha. Paracet til frøkna i tilfelle feber eller noe kjøpte han heller ikke. Såå.. da måtte visst jeg ut i lørdagskaoset![]()
https://ruter.no/reiseplanlegger/rutetabeller-og-linjekart/trikk/Hvordan er juletidene i Oslo igjen?ruter har det ikke oppe enda. Skal til riksen klokken 09:00 i romjulen
![]()
Har det supertTusen takkkjekt å se deg og
har du det bra?
"Eerh. Bleier? Mat? Wups" hahaHva var unnskyldningen hans?![]()
Du burde bare sendt han ut igjen"Eerh. Bleier? Mat? Wups" hahamen han stakk innom syforretningen for meg og faktisk fant det jeg skulle ha, så fornøyd der
![]()
Ja, har Purelan. Er bare litt sår pga han av og til slipper taket og suger seg fast før han har riktig tak. Fort gjort å ikke få helt riktig tak, spesielt om natten når jeg ammer han liggende.Supertsår er jo ganske normalt. Har du purelan fra medela? Husker jeg brukte det i starten når vi prøvde å amme. Ble så sår at det sprakk, men hun hadde ikke teknikken. Og de på barsel satte pumpa for hardt på når jeg gjorde det. men den hjalp veldig
![]()
Håper du får en fantastisk kveld!!Ohmagaaad! Idag skal jeg på julebord![]()
første tur ut fra heimen EVER uten baby
![]()
Jeg skal ha ekte edelgranDamer, hvilket juletre skal dere ha? Jeg vurderer faktisk å ha falskt tre..
Håper du kom i målYes siste innspurt på julehandelenwish me luck.
Prøvde å finne buss men fant ikke :O
Det er det jeg har pleid å ha.. Sitter langt inne å kjøpe plast.Jeg skal ha ekte edelgran![]()