Som lager lyder og "lysshow"Åja, haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som lager lyder og "lysshow"Åja, haha![]()
Helt ny du tenker eller? 50-60000 blir det en eldre bil av dahehe! Jeg har ikke landet på noe enda, men mannen ser på biler til 50-60 000, mens jeg ser på biler til 2-300000![]()
Hadde jeg bare fått sånt i gave så skulle jeg ikke sagt noemen dyrt å kjøpe selv
![]()
Sålenge det funkaTviler.. Kanskje han bare sovner for å slippe å høre på.. Jeg vet ikke, men det funka![]()
Håper klagen hjelperJa ..... Sendte klage til styret i natt. Blir senere og høyere bass. Forstyrrer jenta mi og gravide meg![]()
Hahha. Så lenge lille liker den så skal jeg vel tåle detLETThaha ååh du kommer til å bli så lei den musikken
![]()
Haha. Du også?Har klart å drepe en kaktus også jeg![]()
Ja verkligen behøvde detSå koselig da)
Håper jeg og! Så glad vi skal flytteHåper klagen hjelper
Ja han e så kresen eller men helt pløtsligt så verkar det som de har snudd segda må det vel bakes ja![]()
Pysjen kosta vel 350 eller 379 :ODet er det.. Den der dressen kosta meg 400,-
Men så kjøpte jeg den et nr for stor, og bare bretta opp på armer og bein for å kunne ha den lengst mulig![]()
Oh yeah.Kultda kan de ha disco ja!
Bra det har snudd seg daJa han e så kresen eller men helt pløtsligt så verkar det som de har snudd seg
Mannen hade bestillt stolar till vårat spisebordHva da??![]()
Haha sist gubben sang for baby J så begynte hun å hyyyleJa, han er det
Fikk gubben til å gå inn å synge han i søvn igjen nå![]()
Aha oki var det der hon bestillde denJeg googlet bare bokklubben og oppblåsbar nisse![]()
Godt det er flere kaktusdrepere herDet har jeg og![]()
Ja. Til et mer stille sted regner jeg medHåper jeg og! Så glad vi skal flyttehåper vi får kjøpt sted fort i januar