Høres plagsomt utNÅ ER JEG DRITT LEI BASSEN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres plagsomt utNÅ ER JEG DRITT LEI BASSEN!!!
Ja er vel ikke så verst detDet er strålende jobbet!![]()
Haha. Paracet til frøkna i tilfelle feber eller noe kjøpte han heller ikke. Såå.. da måtte visst jeg ut i lørdagskaosetResten ligger strødd på veien? Mistet litt og litt?![]()
Godt å komme hjem?Endelig hjemme!
Enig. Der har frøkna masse fine klær som verken er typisk rosa eller blåKappahl har fine nøytrale klær I newbie-serien.
Den ser vi sammen med ungenepolarexpressen
Oi..! Utypisk deg, heheFørste gang jeg er innom her idag nå![]()
Ja! Mannen står og steker biff, mens jeg ammer minsten ♡Godt å komme hjem?![]()
Gjør mitt beste!Du får skravle på litt![]()
Ja synes jeg også!. Egentlig glad han har sluttet men irriterende at han egentlig sa ja til å jobbe selv om vi trenger pengeneSå uprofesjonelt! Gjorde han det? Han burde få skriftlig bekreftelse på at han vil få tidenes lønn for jobbing denne helgen!
Gubben skal jobbe så jeg blir ensom og forlatt med mini. Men legger meg nok tidlig så merker nok ikke mye til at gubben ikke er hjemmeHva er planene deres for kvelden da?![]()
Så braKappahl har fine nøytrale klær I newbie-serien.
Det er det :/Høres plagsomt ut![]()
Ååh.høres fantastisk ut. Og ammingen går bra?Ja! Mannen står og steker biff, mens jeg ammer minsten ♡
De har skikkelige gode bodyer der. Har mange i newbie serien som mi har brukt fra hun var fødtSå braville kjøpe noe til lille gutt
vet jo bare 75-80% at det er gutt
![]()
Ja, ammingen går veldig fintÅåh.høres fantastisk ut. Og ammingen går bra?![]()
SupertJa, ammingen går veldig fintLitt sår, men melken virker å ha kommet.
Haha the evil look fungerer ogsåOg da tror jeg at jeg lettere ville ropt "unnskyld", med et sånn mordblikk som sier at de må finne seg et annet sted å skravle for her må jeg forbi med den vogna![]()
Da er det nok derfor hun har vært utilpass :/ N får siste jeksel så sier auaDer kom faktisk første tanna til lille frøken! Ser riskornet er der i fronten nede! Snart er den forhåpentligvis helt gjennom![]()