NÅ ER JEG DRITT LEI BASSEN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, lite gymnasist kanskjeHåper ikke mi begynner med det og danok med rullinga til magen inni babynestet mens hun sover :O
Nei, det er en grunn for at jeg aldri ser på fotball når det er landskamperser aldri på fotball uansett, men hadde vi vunnet litt hadde jeg nok sett på VM og sånn..
Ikke noe å vente på da neiHan er ute å jobber enda. . Jeg skal på jobb i morgen så jeg må sove..
Jeg ogs, ganske nyskjerriMåtte se hvordan den så ut![]()
Haha. Vi er helt like derdamefotball.. det ekke like spennende
![]()
Vi skal være hjemme hele julaJa, gleder megskal dere bort?
Hihi, godt det er flereJeg ogs, ganske nyskjerri![]()
Hun kan det. I våken tilstand. Men hun vil ikke. Iallefall ikke i senga.Klarer hun å snu seg tilbake igjen selv da?![]()
I morgen utgår for meg også. Skal på jobb på dagtid uansett. Søndag skal vi I bursdag til nevøen vår som fyller 1 årBlir kanskje litt på søndag, vi får se![]()
Enig der
Men så er det litt mer action med håndball og da.. En fotballkamp kan jo ende med 0-0.. Sykt kjedeligliker best når det er mye mål
![]()
Ja. Er bare at den kan jo ikke bruke de så lenge nå når de vokser så fortda blir det fort dyrt.
![]()
Hahha. Blir ungen skremt i søvn nå eller?Jaog nå våkna han igjen
Sendte gubben inn med den fæle sangstemmen sin jeg![]()
Høres ut som du har litt å gjøre i helga daI morgen utgår for meg også. Skal på jobb på dagtid uansett. Søndag skal vi I bursdag til nevøen vår som fyller 1 år![]()
Da håper jeg han er bedre i morgen![]()
Håper du får sove. God nattNå må jeg ta kveld. Ligger allerede i sengen og gjesper så jeg håper jeg sovner fort i dag
Natta folkens![]()