Skravletråd desember

Det gadd vi å gjøre i to år før vi satte foten ned. Etterhvert som hun vokste til, så ble det bare verre. "Neinei, ikke åpne den helt opp, vi skal jo kjøre hjem i morgen" etc. Kjempestusselig. Og det å måtte sitte 2-3 timer i bil 1.juledag er ikke noe særlig for de små. Da skal de kunne gå i pysjen hele dagen, og bare teste alle gavene de har fått osv. Argumentet vi vant på, var at når vi var små, så var vi ALLTID hjemme. Besteforeldrene våre byttet på å komme til oss. Det gjaldt både min og sambo sine julefeiringer. Skjedde ikke én eneste gang at vi dro hjem til besteforeldrene våre og feiret. Så ble litt surmuling, men tror de forsto det litt når det sank inn. :p for vi hadde jo rett. Er ikke de som har småunger lenger.
Ikke sant. Den blir slitsom. Derfor setter vi ned foten til neste år. Skulle ønske vi gjorde det iår, men får ikke viljen min :p

God morgen.

Rolig morgen i heimen. Ungene kom seg sent i seng i går, jeg og mamma hang opp julegardinene i stua, pappa og mannen tapetserte rom til eldste, og jeg glemte klokka. Vips var den fem på åtte, de lå ikke fint i senene sine, de hadde ikke begynt å spise kveldsmat enda... Overtrøtte unger var ikke trøtt, må vite, og heller ikke sulten. Men de kom det da i seng, sovnet tvert, og sov til sju, en time lenger enn vanlig for eldste, god halvtime for yngste.

Mannen har bedt om å få sove til åtte, så jeg ligger bare stille i sengen og slapper av. Pappa kommer så mannfolka får gjøre ferdig tapeten, det er en vegg igjen. Men de holdt på til over midnatt, så han "kommer ikke _før_ ti".

Jeg burde prøve å bake en sort kaker i dag, også skal jeg og ungene ha pakkeverksted. Vi må pakke alt som skal sendes

Godmorgon :-) her sitter med min 2 barn å ser på Barne-TV :-)
Kalt e det og . Bara 1 grad hos oss. Ska ta en kopp kaffi før eg børjat me
Frukost :-) ønskar alla dere en fin søndag:-)

God morgen.

Rolig morgen i heimen. Ungene kom seg sent i seng i går, jeg og mamma hang opp julegardinene i stua, pappa og mannen tapetserte rom til eldste, og jeg glemte klokka. Vips var den fem på åtte, de lå ikke fint i senene sine, de hadde ikke begynt å spise kveldsmat enda... Overtrøtte unger var ikke trøtt, må vite, og heller ikke sulten. Men de kom det da i seng, sovnet tvert, og sov til sju, en time lenger enn vanlig for eldste, god halvtime for yngste.

Mannen har bedt om å få sove til åtte, så jeg ligger bare stille i sengen og slapper av. Pappa kommer så mannfolka får gjøre ferdig tapeten, det er en vegg igjen. Men de holdt på til over midnatt, så han "kommer ikke _før_ ti".

Jeg burde prøve å bake en sort kaker i dag, også skal jeg og ungene ha pakkeverksted. Vi må pakke alt som skal sendes
Godmorgon herligt med rolig morgon :-)
De blir sikkert fint nær rummet er
Klart:-)

God morgen :-). Da holder jeg og mini på med frokost mens gubben enda sover etter jobbing i natt :-). Ble en noe urolig natt siden mini sov veldig urolig og sutret litt i søvne hvis jeg ikke lå klistret inntil han

Godmorgon herligt med rolig morgon :-)
De blir sikkert fint nær rummet er
Klart:-)

Ja, planen er mot pappas vanlige prinsipper å gjøre det ferdig i dag (han jobber normalt ikke på søndager) og flytte inn senga og gjøre det sånn klart i morgen. Gleder meg

Ja, planen er mot pappas vanlige prinsipper å gjøre det ferdig i dag (han jobber normalt ikke på søndager) og flytte inn senga og gjøre det sånn klart i morgen. Gleder meg
Kjekt å ha pappa som hjelper till :) kan tenka med barnet ditt blir glad nå få nytt rom:)

God morgen.

Så kjekt med julegardiner da! Og bra dere kom så langt at tapetsering kunne gjennomføres i helga! Blir sikkert bra!

Hva skal du bake idag da?

Back
Topp