Ja, syns det er koselig å snakke med folk når man har gjester jeg. Vi har ingen mobilboks selv enda, men tror kanskje vi får en fra nissen.Haha den var kjempe bra idésko haft en sånn me og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, syns det er koselig å snakke med folk når man har gjester jeg. Vi har ingen mobilboks selv enda, men tror kanskje vi får en fra nissen.Haha den var kjempe bra idésko haft en sånn me og
Det ble detTa en varm dusj du så kanske de blir bedre
Det gjør den nok så fort tanna kommer skikkelig ut. Blir som natt og dag!La oss håpe den popper helt frem så fort som muligså noe, men kjenner ikke noe spisst. Men noe er det der. Og med gråten hennes kan det ikke være noen annet tror jeg.
Håper virkelig flaskenekten gir seg :O
Bryllup på prøveHvilken film ser dere?![]()
Haha! Var det koselig?Javell...da har jeg vært på min første outing uten babyKlarte å være borte 3timer
Men det var egentlig nok det..![]()
Så koseligtBlir nok bare fra onsdag til torsdag! Kan ikke trenge meg på for lenge, når de har en nyfødt i hus. Ei av mine beste venninner som har fått, så er stor stas!![]()
Det er vel godt å lufte seg litt. Om ikke for annet så er det vel koselig å komme hjem igjen.Javell...da har jeg vært på min første outing uten babyKlarte å være borte 3timer
Men det var egentlig nok det..![]()
Jeg håper vi aldri fårJa, syns det er koselig å snakke med folk når man har gjester jeg. Vi har ingen mobilboks selv enda, men tror kanskje vi får en fra nissen.![]()
Hahah de var en super ide.Ja, syns det er koselig å snakke med folk når man har gjester jeg. Vi har ingen mobilboks selv enda, men tror kanskje vi får en fra nissen.![]()
Heldigvis ikke lange veien. Bruker litt over 2 timer bare. Vi flytta jo fra rogaland i sommer.Så koseligtde førstår eg
![]()
Hehe, vi har en madrass på gulvet inne på rommet hennes om det blir nødvendig. Har gitt henne en del medisin nå så håper det blir noen timer til neste gangForkjøla små på nettene er no dritt. Havner vel oppi senga til meg da den lille marken![]()
Det er vel godt å lufte seg litt. Om ikke for annet så er det vel koselig å komme hjem igjen.
Vi øver litt med tut kopp nå. Har en fra mam. Men ekstremt med sølFikk ikke gjort stort, blandet bare mme i grøten og ga væske fra tutkopp![]()
Så braDet ble det
Var ikke min fin?Ja, faktisk. Veldig for de mobilboksene ved inngangsdøra.![]()
I morgen skal vi til min søster på adventslunsj og bytting av gaver, og så skal vi pynte treet! Og så skal vesla til sin far. Det er alltid så utrolig kjipt. Du da?Hva skal dere i morgen?
O ja . Var bodde du da?Heldigvis ikke lange veien. Bruker litt over 2 timer bare. Vi flytta jo fra rogaland i sommer.![]()