Er ikke alle som tenker sånn, desverre. Takk for sånne som deg ♡Koselig å kunne hjelpe andre.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke alle som tenker sånn, desverre. Takk for sånne som deg ♡Koselig å kunne hjelpe andre.![]()
Så bra Kjekt å höraDet gikk strålende og han er knallfornøyd![]()
Forkjøla små på nettene er no dritt. Havner vel oppi senga til meg da den lille markenSamme her. . Håper hu sover bedre i natt enn natt til I dag. .
Tror det kommer til å bli litt sånn for oss alle sammen. Og sånn må det nesten være!Jeppblir endel å gjøre fremover uansett så bv må nesten hoppe litt ned på prioriteringslista
![]()
Kjekt å höra att de ikkje er bara Meg som bruker deGjør av og til det jeg også hvis jeg ikke har tid til å lage fra bunnen![]()
Det er bra! Han gjør dem en kjempestor tjeneste iallefall!Ja de har det. Han er heldigvis ikke av typen så er redd for å gi beskjed
![]()
Ja, faktisk. Veldig for de mobilboksene ved inngangsdøra.Hvorfor skal man stelle i stand når folk sitter å trykkerbedre at de er hjemme da
![]()
Ja Takk. Vaknat nu efter att eg hade somna og sovit en stundGod bedring til beina![]()
Satser på at jeg er i mål til onsdag!Flink! Tidlig neste uke?![]()
Vadå för mobilboks vid ingangsdörren ?Ja, faktisk. Veldig for de mobilboksene ved inngangsdøra.![]()
Så bra! Gratulerer! Kanskje flaskenekten stopper nå?Der kom faktisk første tanna til lille frøken! Ser riskornet er der i fronten nede! Snart er den forhåpentligvis helt gjennom![]()
Var reiser du då??Satser på at jeg er i mål til onsdag!da reiser jeg vekk, så hadde vært godt å bli ferdig med det til da. Ikke helt overbevist om at jeg klarer det, men får gi det et forsøk iallefall.
![]()
Gratulererwow ! nå kjenner jeg tydelig bevegelse fra lille gutt. han driver å snur seg inni der og er kjempe aktiv![]()
Huff stakkars :/ god bedringLille frk ble frisk for en uke siden. Nå er hun potte tett IGJEN! Suuuuukk!!
Sånne bokser/kurver som man legger mobilen i når man kommer inn døra.Vadå för mobilboks vid ingangsdörren ?
Jeg ogJa, faktisk. Veldig for de mobilboksene ved inngangsdøra.![]()
Til sandnes faktisk, skal på barselsbesøk.Var reiser du då??
Herligt me seng. Eg ligger i den nå. Hade somna mens eh la jentaååå snart finne sengen![]()
Jaha så KjektTil sandnes faktisk, skal på barselsbesøk.![]()
Haha den var kjempe bra idéSånne bokser/kurver som man legger mobilen i når man kommer inn døra.så får man den tilbake når man går.
![]()