Kanskje det blir bedre igjen nå som tanna er ute?Vi øver litt med tut kopp nå. Har en fra mam. Men ekstremt med søl![]()
Gav og mme i grøten ikveldalt fra skje vil hun ha. Fått i henne noe flaske idag. Men det er lite.. og selv vann fra flaska går ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det blir bedre igjen nå som tanna er ute?Vi øver litt med tut kopp nå. Har en fra mam. Men ekstremt med søl![]()
Gav og mme i grøten ikveldalt fra skje vil hun ha. Fått i henne noe flaske idag. Men det er lite.. og selv vann fra flaska går ikke
Lille frk ble frisk for en uke siden. Nå er hun potte tett IGJEN! Suuuuukk!!
Så herlig da![]()
Greit med litt luft rundt henne jaJa. Problemet er bare at hun ikke klarer å sovne på magen enda. Det blir til lek. Så lot henne sovne på rygg i babynestet. Så får vi bare fjerne det når vi legger oss. Ellers snur hun seg i det og legger seg på magen. føler ikke det er trygt med den kanten :S
Vaska massa klær Igår. E så glad eg slipper det idagKlesvask er topprioritert i dag. Ikke så spennende, men absolutt nødvendig. Håper å få litt frisk luft på ettermiddagen.
Vi må ha plasttre pga allergi. Og så når 2.juledag er over, så begynner jeg å bli ganske lei av jul...så da er det greit å pynte det litt før.Pynte tre? Å så koselig. Jeg klarer ikke å pynte tre så tidlig. Er så vant til å pynte lille julaften, men synes det er kjempestas å få tre i hus og pynte det. Har dere kjøpt tre allerede?
Hadde du det gøy da??![]()
Godt det ikke bare er her.Hahah mannen min sover enda . Eg gir han 5 min till![]()
Har du skadet deg?Au har vondt i håndleddet
Av og til er det litt ålreit å finne de grønne flekkene. Skjer her i huset fra tid til annen også, og da er det litt gøy å lage noe annet. Er dessverre altfor vanemenneske.Skal ærlig innrømme at det var fordi jeg fant noen grønne flekker på brødet!men godt med litt ekstra god frokost på søndagen.
![]()
Godmorgon![]()
Her e det baka og får lite besøk. Du da?
Ja de e ikkje ofta han får det så eg tenkte nå e det hans turGodt det ikke bare er her.![]()
Håper jeg også![]()
Æsj, liker ikke sånn besøkSkjønte hvorfor jeg brått har vært så full av energi, sur, lite skravle lysten og triste de siste dagene.
Da var friheten over for denne gang, fått besøk![]()
Nja, vet nå ikke om den blir så produktiv, men liker ha litt å gjøre påHøres ut som du har en produktiv dag planlagt.
Vaske tøy er er hovedplanen min. Det er så mye som skjer i førjulstida at det må et lite skippertak til i helgene.
Har veldig lyst til å dra en tur ut i ettermiddag eller så blir det kanskje brødbaking til kvelden.![]()
Jeg la meg tidlig og gjør regning med det gikk greit på jobb for han. Han sover enda og sover nok til 10-11 tiden tenker jeg
![]()
Kakemenn har 3Hva skal du bake?
Her bakes det lussekatter i dag![]()
Hehe, jeg stod opp til slitt fordi jeg var sulten. Men det var jo morgen da.Off det er kjedelig å sove urolighar gjort det ett par netter selv. Men det blir som oftest bedre etter noen netter.
Jeg våkner ofte sultenmen ikke alltid jeg orker å stå opp for å spise
![]()
Slappe av og kose oss hjemmeNoen som skal noe kjekt i morgen?