Skravletråd desember

Vi øver litt med tut kopp nå. Har en fra mam. Men ekstremt med søl :p

Gav og mme i grøten ikveld :) alt fra skje vil hun ha. Fått i henne noe flaske idag. Men det er lite.. og selv vann fra flaska går ikke
Kanskje det blir bedre igjen nå som tanna er ute?:)

Ja. Problemet er bare at hun ikke klarer å sovne på magen enda. Det blir til lek. Så lot henne sovne på rygg i babynestet. Så får vi bare fjerne det når vi legger oss. Ellers snur hun seg i det og legger seg på magen. føler ikke det er trygt med den kanten :S
Greit med litt luft rundt henne ja:)
Håper natten gikk fint!

Pynte tre? Å så koselig. Jeg klarer ikke å pynte tre så tidlig. Er så vant til å pynte lille julaften, men synes det er kjempestas å få tre i hus og pynte det. Har dere kjøpt tre allerede?
Vi må ha plasttre pga allergi. Og så når 2.juledag er over, så begynner jeg å bli ganske lei av jul...så da er det greit å pynte det litt før. :p elsker adventstiden! Så etter vi begynte å ha plasttre så pynter vi alltid på santa lucia. :)

Skal ærlig innrømme at det var fordi jeg fant noen grønne flekker på brødet! :p men godt med litt ekstra god frokost på søndagen. :)
Av og til er det litt ålreit å finne de grønne flekkene. Skjer her i huset fra tid til annen også, og da er det litt gøy å lage noe annet. Er dessverre altfor vanemenneske.:p

Høres ut som du har en produktiv dag planlagt. :)

Vaske tøy er er hovedplanen min. Det er så mye som skjer i førjulstida at det må et lite skippertak til i helgene.:laughing002
Har veldig lyst til å dra en tur ut i ettermiddag eller så blir det kanskje brødbaking til kvelden.;)
Nja, vet nå ikke om den blir så produktiv, men liker ha litt å gjøre på ;)

Klesvask er jeg faktisk ajour med for tiden. Det er godt det! Og sjeldent!!

Off det er kjedelig å sove urolig :( har gjort det ett par netter selv. Men det blir som oftest bedre etter noen netter.
Jeg våkner ofte sulten :p men ikke alltid jeg orker å stå opp for å spise :p
Hehe, jeg stod opp til slitt fordi jeg var sulten. Men det var jo morgen da.

Back
Topp