Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, akkurat passeSå deiligfredag til søndag da eller?
Var det med din jobb eller?Jepp, akkurat passe![]()
Du trenger vel ikke flere UL om alt ser greit ut og det ikke er noen tegn på at noe er galt?håper da detmen tror ul oppå det igjen blir litt for mye. vi driver å skal prøve å flytte og må kanskje kjøpe ny vogn
jeg har ikke den beste lønnen så
![]()
Off vi er litt der nå, at det bare er hos meg hun roer seg nedHehe sånn var vist jeg også når jeg var babytuppa derimot roet seg kun når hun ble bært og helst av meg. (Kolikk jente. )
Hvor var dere da?Det er detVi var i poleni september
![]()
Nei, jobben til mannenVar det med din jobb eller?
Vi var i Gdansk og SopotHvor var dere da?
Jeg er ikke bergtatt akkuratgreit å ha vært her, men tror ikke jeg drar hit igjen
![]()
dette var for å gi kjønnet til babyen i bursdaggave på selve bursdagenDu trenger vel ikke flere UL om alt ser greit ut og det ikke er noen tegn på at noe er galt?![]()
Så kjekt. Julebord på min jobb bestod av ut å spise på restaurant der alle måtte betale for seg selvNei, jobben til mannen![]()
Det er høydepunktet på julaftende skal lage julegaver i bhg på tirsdag her så spent på hva snuppa mi kommer med<3
vi lager marsipan, pepperkaker og julekort hjemme som gaver og tenkte å få laget noe julepynt til å ha her hjemme og noen kaker![]()
Hjemmelaget gaver er de bestede skal lage julegaver i bhg på tirsdag her så spent på hva snuppa mi kommer med<3
vi lager marsipan, pepperkaker og julekort hjemme som gaver og tenkte å få laget noe julepynt til å ha her hjemme og noen kaker![]()
gleder meg til å åpne våresDet er høydepunktet på julaftenå åpne gavene som gutta har laget i barnehagen
![]()
Haha jaHahahelt typisk!
Sover bort halve dagen![]()
Her har vi to alternativer.Oisann, det var lenge å sove![]()
Jeg svetter ikkeGawd. Tenk at det er mulig å ligge å svette på sofaen i desember. Skulle tro det var midt på sommeren.