Skravletråd desember

de skal lage julegaver i bhg på tirsdag her så spent på hva snuppa mi kommer med :D <3
vi lager marsipan, pepperkaker og julekort hjemme som gaver og tenkte å få laget noe julepynt til å ha her hjemme og noen kaker :)

håper da det :D men tror ul oppå det igjen blir litt for mye. vi driver å skal prøve å flytte og må kanskje kjøpe ny vogn :) jeg har ikke den beste lønnen så :p
Du trenger vel ikke flere UL om alt ser greit ut og det ikke er noen tegn på at noe er galt?:)

Hehe sånn var vist jeg også når jeg var baby :) tuppa derimot roet seg kun når hun ble bært og helst av meg. (Kolikk jente. )
Off vi er litt der nå, at det bare er hos meg hun roer seg ned :) så hun er veldig mamma dalt nå, trodde ikke det kom så tidlig :p

Du trenger vel ikke flere UL om alt ser greit ut og det ikke er noen tegn på at noe er galt?:)
dette var for å gi kjønnet til babyen i bursdaggave på selve bursdagen :) men jeg har allerede brukt 3700 kr + en felles kalendergave nå :) og gave fra barna. bjørn borg boksere :) jeg skal på ul på fredag

de skal lage julegaver i bhg på tirsdag her så spent på hva snuppa mi kommer med :D <3
vi lager marsipan, pepperkaker og julekort hjemme som gaver og tenkte å få laget noe julepynt til å ha her hjemme og noen kaker :)
Det er høydepunktet på julaften:D å åpne gavene som gutta har laget i barnehagen:D

Hjemmelaget gaver er de beste :)

jeg laget en personlig kalender til mann i år hvor vi har en liten ting vi gir i helgen og han får gavekort på koselig ting vi kan gjøre sammen :)

Etter å ha sovet en god time eller var det egentlig opp mot to, så har jeg blitt ansvarlig for å bidra med litt innsats, nemlig se kalendertv med ungene mens mannen lager middag. Så får vi se om vi rekker å bake litt julemenn etter middag, for det var jo dagens kalenderpakke. Hadde bare ikke forutsett at jeg skulle bli så kaputt og totalt utslitt av å starte dagen med et par ekstra unger her.

Vel, vi droppet å lage julesylte (syltaflesk, som jeg kaller det) hvor tanken var å lage middag av noe av den 2,5 kilos svineribba og pålegg til jul av resten, men det blir stooooooort syltaflesk, i morgen, og kylling til middag, og altså baking av julemenn sånn kanskje etter middag om vi rekker det. I morgen skal lillesøster ha med ei venninne hjem fra bhg, så neste mulighet er tirsdag (tenkte de skulle få leke, ikke bake) men tirsdag må vi vel trolig utføre mandagens juleprosjekt, ja, om vi ikke gjør DET med venninna da. I morgen har jeg nemlig pakket klistremerker til julekortprodiksjon. Jepp, det var også fredagens prosjekt, men det ble utført i dag mens jeg sov, så... hey, vi er så ajour ja. Mor pakker kalender først, og legger planer etterpå. (Ja, for barnevakt kom vel til etter at kalenderen var pakket, og avtalen om besøk på mandag like så. Det går så bra så.

flytter timen til begynnelsen av januar :) men får se når oul timen min kommer og :)

Back
Topp