Det er endel når du skravler så myeNei, er du det da? Jeg har snart 1100 innlegg. Det er bare 200 innlegg det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er endel når du skravler så myeNei, er du det da? Jeg har snart 1100 innlegg. Det er bare 200 innlegg det![]()
Savner den tidenJa var detogså er det så koselig å dubbe sammen <2
Klager ikke med 12 norske på pallenGikk da fint det der
Ja, men det går nok over og jeg får en fin premie. Abret er bare at 3 åringen syns mamma er så kjedelig som ligger I ro hele tiden![]()
Hehe, det er bra. Unner ingen mi.Hoho jeg tror jeg fikk din bestilling når det gjalt bilkjøring![]()
HeheDet er endel når du skravler så mye![]()
Uff. Gruer meg til hun ikke har tid lengerSavner den tiden
Men det er gøy likevelDet trenger du ikke
Har man først begynt å må jo man få med seg heleKan ikke se bare litt
Hvor gammel er hun? Vi brukte dvd-spiller i bilen da de var mindre.Hehe, det er bra. Unner ingen mi.hun er bedre nå da, men hun gråt og gråt og raste da hun var Mindre, det var helt forferdelig
jeg ble så distrahert at jeg hold på å krasje flere ganger, så vi snudde henne. Etter det har hun vært bedre! Nå blir hun bare lei, men det skjønner jeg jo.hun er jo et aktivt barn
![]()
Jobber bare en dag men nok av andre planerHeheja, Okei da. Men du tar meg nok igjen neste uke, eller jobber du?
Ja helt enigHar man først begynt å må jo man få med seg hele
Her så blir hun bare grinete hvis bilen stopperHehe, det er bra. Unner ingen mi.hun er bedre nå da, men hun gråt og gråt og raste da hun var Mindre, det var helt forferdelig
jeg ble så distrahert at jeg hold på å krasje flere ganger, så vi snudde henne. Etter det har hun vært bedre! Nå blir hun bare lei, men det skjønner jeg jo.hun er jo et aktivt barn
![]()
Min har fortsatt tid innimellom heldigvis. ..ikke til å sove men til å hvile litt i armkrokenUff. Gruer meg til hun ikke har tid lenger
Men satser på ny liten en snart
Neida du tar feilMen det er gøy likevel![]()
Det et lørdag. Da kan vi sove så lenge vi vil, uttalte lillesøster sist helg. Klokka sju. En time etter at broren sto opp.Haha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn"tror du ja
![]()
Håper hun har tid til det innimellomMin har fortsatt tid innimellom heldigvis. ..ikke til å sove men til å hvile litt i armkroken
Det får du ikke lov til å gjøre hellerKlager ikke med 12 norske på pallen
Ja premien er fin![]()
Hun er 3,5 vi har dvd vi ogsåHvor gammel er hun? Vi brukte dvd-spiller i bilen da de var mindre.
Vi får klore oss til lista daJobber bare en dag men nok av andre planer