Skravletråd desember

Hoho jeg tror jeg fikk din bestilling når det gjalt bilkjøring :P
Hehe, det er bra. Unner ingen mi. :( hun er bedre nå da, men hun gråt og gråt og raste da hun var Mindre, det var helt forferdelig :( jeg ble så distrahert at jeg hold på å krasje flere ganger, så vi snudde henne. Etter det har hun vært bedre! Nå blir hun bare lei, men det skjønner jeg jo.hun er jo et aktivt barn :)

Hehe, det er bra. Unner ingen mi. :( hun er bedre nå da, men hun gråt og gråt og raste da hun var Mindre, det var helt forferdelig :( jeg ble så distrahert at jeg hold på å krasje flere ganger, så vi snudde henne. Etter det har hun vært bedre! Nå blir hun bare lei, men det skjønner jeg jo.hun er jo et aktivt barn :)
Hvor gammel er hun? Vi brukte dvd-spiller i bilen da de var mindre.

Her så blir hun bare grinete hvis bilen stopper :o
Vi kjørte mye bil de første ukene. Eneste måten å roe henne ned på. Det ble en del bensin utgifter kan man si ;)

Gawd. Tenk at det er mulig å ligge å svette på sofaen i desember. Skulle tro det var midt på sommeren.

Haha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn" :p tror du ja ;)
Det et lørdag. Da kan vi sove så lenge vi vil, uttalte lillesøster sist helg. Klokka sju. En time etter at broren sto opp.

Jahh... Så lenge vi vil...

Back
Topp