Så slitsomtNå våkna eg efter ha Sovit i 1,5 timmer.
Hærligt å få sova litt. Men har fortsatt hodepinekan ikkje førstår att de er så ofta nå
Svangerskapmigrene??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så slitsomtNå våkna eg efter ha Sovit i 1,5 timmer.
Hærligt å få sova litt. Men har fortsatt hodepinekan ikkje førstår att de er så ofta nå
Det spørs det jaAlle er vel i helgemodus![]()
Helt greitt, så klarer jeg å henge med fra utlandetSå stille det var her inne i dag..
Deilig med en dupp daFikk sovet en timestore N sovnet sent igjen, men nå blir hun vekket om en time
![]()
Mormor er søt dafår lov til å låne marsipan former så vi kan lage ting
![]()
På ferie? Kunne trengt meg en tur jeg ogsåHelt greitt, så klarer jeg å henge med fra utlandet![]()
Okei,godt å komme hjem til gutta daTakk
Nei, reiser hjem i kveld..
Oisann, det var lenge å soveHaha sendte lillebroren min en sms kl 11 idag "vil du være med å gå tur" skrev jeg.
5 timer senere får jeg svar "oii våkna nå"dagens ungdom sover hele dagen haha.
På julebord i WarszawaHvor har du vært?![]()
Da blir han nok gladda får man løpesko og fitbit til bursdagen sin og skibukse til julda blir han nok fornøyd
![]()
Så deiligPå julebord i Warszawa![]()
ja det gjorde susenDeilig med en dupp da![]()
Jeg og... Heldigvis så har jeg fri hver mandagDet spørs det jaJeg kunne ønske helga varte litt lenger!
Hvilke slag?Da ble det visst småkaker i dag![]()
Haha sendte lillebroren min en sms kl 11 idag "vil du være med å gå tur" skrev jeg.
upsja det gjorde susen![]()
Jeg skal jobbe hele uken også ha lillesøsteren min torsdag til søndagJeg og... Heldigvis så har jeg fri hver mandag![]()
HahaHaha sendte lillebroren min en sms kl 11 idag "vil du være med å gå tur" skrev jeg.
håper da detDa blir han nok glad![]()
Alltid deilig med turPå ferie? Kunne trengt meg en tur jeg også![]()
Ja gleder meg til detOkei,godt å komme hjem til gutta da![]()