Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det!![]()
Hahah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det!![]()
Ja, han er tross alt utdanna elektroingeniør . Han burde klare å finne en løsning på det.Hmm. Det finnes sikkert en løsning på det![]()
Ja verkligen merkelligt. Sko de var lika lett ned igjen![]()
Haha, nei! Hvor mange katter har dere til vanlig?Ja,da hadde vi nok aldri fått oss mannfolk iallefall![]()
Jeg får nok mer i morgen enn i dagGår fort når det er sånne kvelder som dette! Blir i morgen like effektiv, så er jeg halvveis til 3000! Tviler sterkt på jeg klarer å få inn like mange i morgen da.
Er så typisk ham og ikke tenke på det heller. Merker jeg blir sur av tanken, haha!Hahah!![]()
Hahha nær skall du gjøra det?? E den verkligen 2,4?Bare det slutter å storme så veldig, så skal jeg sette opp årets hovedattraksjon. En 2.4m stor oppblåsbar snømann!![]()
Se der ja, dette burde jo være sånn lørdagsquiz for hanJa, han er tross alt utdanna elektroingeniør . Han burde klare å finne en løsning på det.![]()
Ville ha ringt til legevakta, og latt dem bedømme det. Uff, ikke lett for deg dette her.Får i meg mat og væske, men krøker meg sammen og ligger i fosterstilling når smertene kommer. Blir bare verre og verre utover kvelden og får ikke sove pga det :/
Bare ei. Som produserer kattunger over en lav sko. Skal ha sitt 3 kull i år.Haha, nei! Hvor mange katter har dere til vanlig?
Da skal du se at du nok klarer å klatre litt!Jeg får nok mer i morgen enn i dag![]()
Haha, ja! Med LEDlys!Hahha nær skall du gjøra det?? E den verkligen 2,4?
Er så typisk ham og ikke tenke på det heller. Merker jeg blir sur av tanken, haha!![]()
Ved tanke på lille Spirelille er det kanskje bedre å ta en tur for mye enn en for liteFår i meg mat og væske, men krøker meg sammen og ligger i fosterstilling når smertene kommer. Blir bare verre og verre utover kvelden og får ikke sove pga det :/
Håper på detDa skal du se at du nok klarer å klatre litt!![]()
Oisann, skal si hun er effektiv! Er det rasekatt eller huskatt?Bare ei. Som produserer kattunger over en lav sko. Skal ha sitt 3 kull i år.første var dødfødt da, og neste kol. Bare 2 så jeg er spent åpnet siste..
Jeg føler Egentlig at bilde et obligatorisk når du får den oppHaha, ja! Med LEDlys!![]()
Gøy å komme på pallen.Håper på det![]()
Det skal dere få!Jeg føler Egentlig at bilde et obligatorisk når du får den opp![]()
Jeg er enigJeg føler Egentlig at bilde et obligatorisk når du får den opp![]()