Skravletråd desember

Nei og blir jo redd :/ hadde aldri sånn med store N. Ringer de i morgen, for i natt måtte jeg ha sittet der til 6-7 og det er uaktuelt :O
Nei, da kan man liksågodt vente hjemme ja. :( Håper du får sove litt iallefall. God bedring!

Hehe, vi ble enige om at kattunger var gøy på tuppa på 3,5 nå syns ikke jeg det er like gøy når vi skal ha en til ser for meg en liten en inni kattedoen. Så hun blir nok sterilisert etter neste kull :)
Sikkert ikke dumt det nei! Er jo ikke barebare å gi dem vekk heller.

Jepp. Målet er 3000 innlegg. Plasseringa er ikke SÅ viktig, sånn egentlig. Bare litt gøy å være på pallen. Aldri vært der før. :P
Sånn er det her også :) målet er de 2424,og 3000 er en bonus. Hvor jeg ligger på lista bryr meg ikke så lenge jeg er blandt top 100 :)
Gøy ja ;) har du screenshota? ;)

Oj då. Tenk visst den flyger runt.hahah
Haha, ja! Tror nok vi må tjore ham godt fast, og passe på å ta ham inn i garasjen eller noe når det blåser litt ekstra mye. Tenk hvis han hadde flydd av gårde liksom. :D

Jepp. Målet er 3000 innlegg. Plasseringa er ikke SÅ viktig, sånn egentlig. Bare litt gøy å være på pallen. Aldri vært der før. :P
Samme her. Skal vinne flexi crib :D

Sånn er det her også :) målet er de 2424,og 3000 er en bonus. Hvor jeg ligger på lista bryr meg ikke så lenge jeg er blandt top 100 :)
Gøy ja ;) har du screenshota? ;)
Nei! Men det skal jeg jammen gjøre! :D

Haha, nei, forstår at det blir litt mye. Har det vært vanskelig å finne nye eiere, eller har det gått greit?
Har ei igjen da men har funnet noen som kan ta henne om ingen andre vil da ;)

Back
Topp