Nei, da kan man liksågodt vente hjemme ja.Nei og blir jo redd :/ hadde aldri sånn med store N. Ringer de i morgen, for i natt måtte jeg ha sittet der til 6-7 og det er uaktuelt :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da kan man liksågodt vente hjemme ja.Nei og blir jo redd :/ hadde aldri sånn med store N. Ringer de i morgen, for i natt måtte jeg ha sittet der til 6-7 og det er uaktuelt :O
Turid - Laila faktisk, oppkalt etter bardama i PondusJeg liker navnet![]()
Oj då. Tenk visst den flyger runt.hahahHaha, ja! Med LEDlys!![]()
Han gleder seg til å hilse på dere og!Jeg gleder meg veldig til å se Fred![]()
Hehe, jeg deler gladelig jeg så det er bare koseligHohohhoho, hadde håpt du ikke la merke til det.![]()
Sikkert ikke dumt det nei! Er jo ikke barebare å gi dem vekk heller.Hehe, vi ble enige om at kattunger var gøy på tuppa på 3,5 nå syns ikke jeg det er like gøy når vi skal ha en til ser for meg en liten en inni kattedoen. Så hun blir nok sterilisert etter neste kull![]()
Jeg vil også ha en FredHan gleder seg til å hilse på dere og!![]()
Nei. Hadde liksom sett for oss et kull i året. Ikke 3Sikkert ikke dumt det nei! Er jo ikke barebare å gi dem vekk heller.
Jepp. Målet er 3000 innlegg. Plasseringa er ikke SÅ viktig, sånn egentlig. Bare litt gøy å være på pallen. Aldri vært der før.Blir nok det for mange. Får vente i spenning![]()
True Christmas spirit!Hehe, jeg deler gladelig jeg så det er bare koselig![]()
Tihi, kjøpte ham på netthandelen av alle steder. Aldri handlet der før, men måtte jammen meg lage meg en konto når jeg så hans vakre åsyn! :OJeg vil også ha en Fred![]()
JaVed tanke på lille Spirelille er det kanskje bedre å ta en tur for mye enn en for lite![]()
Haha, nei, forstår at det blir litt mye. Har det vært vanskelig å finne nye eiere, eller har det gått greit?Nei. Hadde liksom sett for oss et kull i året. Ikke 3![]()
Sånn er det her ogsåJepp. Målet er 3000 innlegg. Plasseringa er ikke SÅ viktig, sånn egentlig. Bare litt gøy å være på pallen. Aldri vært der før.![]()
Jeg er sånn, året rundtTrue Christmas spirit!![]()
Haha, ja! Tror nok vi må tjore ham godt fast, og passe på å ta ham inn i garasjen eller noe når det blåser litt ekstra mye. Tenk hvis han hadde flydd av gårde liksom.Oj då. Tenk visst den flyger runt.hahah
Samme her. Skal vinne flexi cribJepp. Målet er 3000 innlegg. Plasseringa er ikke SÅ viktig, sånn egentlig. Bare litt gøy å være på pallen. Aldri vært der før.![]()
Nei! Men det skal jeg jammen gjøre!Sånn er det her ogsåmålet er de 2424,og 3000 er en bonus. Hvor jeg ligger på lista bryr meg ikke så lenge jeg er blandt top 100
Gøy jahar du screenshota?
![]()
Har ei igjen da men har funnet noen som kan ta henne om ingen andre vil daHaha, nei, forstår at det blir litt mye. Har det vært vanskelig å finne nye eiere, eller har det gått greit?
Satser på det ! God dere er her inneNei, da kan man liksågodt vente hjemme ja.Håper du får sove litt iallefall. God bedring!