Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braDet har jeg så absolutt
Haha, nei! Når har du termin nå igjen?Nevnte jeg at jeg allerede har kjøpt spekeskinke og lagt klar i kjøleskapet?
Yes det er detDet er bradet er godt med litt vennetid
han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig enHvor lenge må han være av medisinene før spermen er regnet som upåvirket? Kan det være aktuelt å fryse ned sperm og insiminasjon?
Kommer til å ha etegilde når ungen kommer ut!Blodige biffer med spekeskinkestuing eller noe.
![]()
Joda, bare at jeg brukte feil pepper på. Brukte det med hvitløk. Nå når jeg er gravid blir jeg så kvalm av hvitløk. Sliter litt mer å holde maten på plass kjenner jeg :/ grei distrahering å være her å skravleHe he godt det også sikkert![]()
Det var helt fantastisk
Æsj da så kjedeligJoda, bare at jeg brukte feil pepper på. Brukte det med hvitløk. Nå når jeg er gravid blir jeg så kvalm av hvitløk. Sliter litt mer å holde maten på plass kjenner jeg :/ grei distrahering å være her å skravle
Bare synd jeg ikke erTror maten din kunne fått meg til å bli lesbisk.
De sier at veien til et manns hjerte går gjennom magen. Tror jeg må ha vært mann i mitt forrige liv
Mannen min kjøpte seg ganske greit inn hos meg da vi datet og han sa: Sleng deg på sofaen, og slapp av, så lager jeg middag. Så serverte han meg supergod mat og passet på at jeg fikk en diger porsjonBlir nesten litt varm om hjertet når jeg tenker på det.. haha.
13. desember.Haha, nei! Når har du termin nå igjen?
Jeg skal ha det med meg i fødebagen.
hvordan går det da?Nå holder jeg på med legging av mini![]()
eller spise mer?Prøvde å døyve sulten med litt melkesjokolade. Rart med det, men jeg er fremdeles sulten
Beste er vel bare å legge seg til å sove![]()
kl 16 er jo lenge siden?Asså eg e så sulten. Spiste 3 pita brød kl 16 likavæl er eg sulten. Går det ann.
Spør meg igjen når det nærmer seg, har sikkert "perfeksjonert" den før detTakk for link! Skal jammen meg prøve å lage det så fort jeg kan nyte en skikkelig biff igjen. Altså i februar!Gleeeeder meg!
Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det!Haha! Jeg gleder meg til spekemat!
Fenalååååår!! Ifjor fikk jeg jo ingenting
Hjelpes, tenk at jeg var gravid for ett år siden![]()
han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig en
Ja. Jeg elsker vanligvis hvitløk. Jaja, blir bedre etterhvertÆsj da så kjedelig![]()
Ja det tenkte jeg ogsåkl 16 er jo lenge siden?
hvitløk er godtJa. Jeg elsker vanligvis hvitløk. Jaja, blir bedre etterhvert![]()