Har dere haft de kjekt ??Hatt venninnebesøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere haft de kjekt ??Hatt venninnebesøk![]()
jeg og :OJa, så absolutt! Skjønner godt at de norske jentene ble sur.
Det er bare å kommeda kommer jeg på det![]()
Ja har nok detHon har sikkert klart det nåflink på skravle hon
![]()
Har du ikke 40?Njaaaa, skal holde hardt. Har ikke vært så mye liv her i kveld, syns jeg.
Og du som er gravid og alt!Hahaha ser att eg tydligvis spiser lite men selv syns eg de er mye
han skal til hudlege og få andre medisiner i januar tror jeg. De funker ikke særlig bra uansett de har går på. Jeg vil at han skal få noen medisiner som er forenelig med graviditet og svangerskap. Ellers bli det vanskelig. Jo.. tenker tanken om å søke hjelp neste gang. Nå flytter vi til ny kommune og må finne meg en god lege. De som er ledige har familien hatt før, og de er ikke noe særlig hjelpsomme. Søstra mi kjempa lenge før hun fikk henvisning til ivf for legen var vrien. Og han er eneste ledige for nå. Men mitt neste svangerskap vil og bli riskosvangerskap siden jeg fikk morkakeløsning sist i uke 36 og det ble hastekeisersnitt. Så håper på god oppfølgning.
Aaaaner ikke, klarer aldri telle. Lurte på om jeg skulle inn å sjekke på pcen, men har ikke kommet så langt enda.Har du ikke 40?
Krysser fingreneSå herlig! Må bare nyte det så lenge det varer! Er du veldig heldig, så kanskje det aldri kommer tilbake igjen!![]()
Oh yes mye latterHar dere haft de kjekt ??![]()
det regner jeg med de gjørHaha, ja! Håper de kommer sterkere tilbake.![]()
Sjekker på mobil jegAaaaner ikke, klarer aldri telle. Lurte på om jeg skulle inn å sjekke på pcen, men har ikke kommet så langt enda.![]()
Tror maten din kunne fått meg til å bli lesbisk.Selvfølgelig gjør det det.
Hjemmelaget pomes frits
Hjemmelaget whiskysaus (veldig lik i smak som jenssens)
Hjemmelaget ertepure
Entrecote
Stekt asparges
Fornøyd mann
Har du kost deg med besøk?He he takk takk
Joda, sulten igjen nå,så ds ble det en skive med tomatGodt en gang i blandt
Det har jeg så absoluttHar du kost deg med besøk?![]()
He he godt det også sikkertJoda, sulten igjen nå,så ds ble det en skive med tomat![]()
Takk for link! Skal jammen meg prøve å lage det så fort jeg kan nyte en skikkelig biff igjen. Altså i februar!Selvfølgelig gjør det det.
Hjemmelaget pomes frits
Hjemmelaget whiskysaus (veldig lik i smak som jenssens)
Hjemmelaget ertepure
Entrecote
Stekt asparges
Fornøyd mann
Oppskrift på saus her:
http://www.matprat.no/matfolket/oddbjørn-høyland/oppskrift/whiskeysaus/
Haha, ja faktisk!To middager da, eller?![]()