Skravletråd desember

han skal til hudlege og få andre medisiner i januar tror jeg. De funker ikke særlig bra uansett de har går på. Jeg vil at han skal få noen medisiner som er forenelig med graviditet og svangerskap. Ellers bli det vanskelig. Jo.. tenker tanken om å søke hjelp neste gang. Nå flytter vi til ny kommune og må finne meg en god lege. De som er ledige har familien hatt før, og de er ikke noe særlig hjelpsomme. Søstra mi kjempa lenge før hun fikk henvisning til ivf for legen var vrien. Og han er eneste ledige for nå. Men mitt neste svangerskap vil og bli riskosvangerskap siden jeg fikk morkakeløsning sist i uke 36 og det ble hastekeisersnitt. Så håper på god oppfølgning.

Ååh, såpass! Kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å få hjelp til ivf :o skikkelig unødvendig av legen, skjønner godt du ikke vil gå til han!
Håper virkelig du finner deg en god lege. Du skulle hatt min lege, han er fantastisk -burde vært flere av han ;)

Isj, så skummelt! :o
Antar du får god oppfølging da, jeg hadde risikosvangerskap nå sist og fikk kjempe god oppfølging.

Selvfølgelig gjør det det.
Hjemmelaget pomes frits
Hjemmelaget whiskysaus (veldig lik i smak som jenssens)
Hjemmelaget ertepure
Entrecote
Stekt asparges

Fornøyd mann
Tror maten din kunne fått meg til å bli lesbisk.

De sier at veien til et manns hjerte går gjennom magen. Tror jeg må ha vært mann i mitt forrige liv :p

Mannen min kjøpte seg ganske greit inn hos meg da vi datet og han sa: Sleng deg på sofaen, og slapp av, så lager jeg middag. Så serverte han meg supergod mat og passet på at jeg fikk en diger porsjon ;) Blir nesten litt varm om hjertet når jeg tenker på det.. haha.

Back
Topp