Skravletråd desember

Hvor lenge må han være av medisinene før spermen er regnet som upåvirket? Kan det være aktuelt å fryse ned sperm og insiminasjon?
han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig en

Kommer til å ha etegilde når ungen kommer ut! :P Blodige biffer med spekeskinkestuing eller noe. :P

Haha! Jeg gleder meg til spekemat!
Fenalååååår!! Ifjor fikk jeg jo ingenting :(
Hjelpes, tenk at jeg var gravid for ett år siden :o

He he godt det også sikkert :)
Joda, bare at jeg brukte feil pepper på. Brukte det med hvitløk. Nå når jeg er gravid blir jeg så kvalm av hvitløk. Sliter litt mer å holde maten på plass kjenner jeg :/ grei distrahering å være her å skravle

Joda, bare at jeg brukte feil pepper på. Brukte det med hvitløk. Nå når jeg er gravid blir jeg så kvalm av hvitløk. Sliter litt mer å holde maten på plass kjenner jeg :/ grei distrahering å være her å skravle
Æsj da så kjedelig :(

Tror maten din kunne fått meg til å bli lesbisk.

De sier at veien til et manns hjerte går gjennom magen. Tror jeg må ha vært mann i mitt forrige liv :p

Mannen min kjøpte seg ganske greit inn hos meg da vi datet og han sa: Sleng deg på sofaen, og slapp av, så lager jeg middag. Så serverte han meg supergod mat og passet på at jeg fikk en diger porsjon ;) Blir nesten litt varm om hjertet når jeg tenker på det.. haha.
Bare synd jeg ikke er :P
Men jeg lager mat til venner :rolleyes:

Wow.. babycallen gikk på.. der ligger jenta mi. Ruller seg i vei i babynestet på magen oppå kanten.. i søvne! Og hun våkner jammen meg ikke heller.

Haha, nei! Når har du termin nå igjen? :D
Jeg skal ha det med meg i fødebagen.
13. desember.

Digger at du er like glad i middagsmat som meg ;) Pytt i panne høres godt ut. Kunne vel av fått mannen til å lage noe mat til meg nå, men da spør han meg bare om hva jeg vil ha, og det har jeg ikke noe godt svar på! :p

Haha! Jeg gleder meg til spekemat!
Fenalååååår!! Ifjor fikk jeg jo ingenting :(
Hjelpes, tenk at jeg var gravid for ett år siden :eek:
Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det! :P

han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig en

What?!? Sa virkelig legen ingenting? :o
Visste han det ikke selv eller?

Back
Topp