High five!Samme her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
High five!Samme her![]()
Ingen manne jobb det neiNei, det er jo faktisk en mannejobb! Men irriterende å måtte minne min på å klippe den hver uke. Mye lettere med robotklipper da.![]()
Skjønner jeg veldig godt! De er jo så uendelig vakre! Mykre og nuffete. Herlighet.Hehe skjønner skepsisen hansvårt katt har 2 kattunger som straks et leveringsklare og jeg sliter som med å skal gi de bort...
![]()

Han er en skikkelig nerd, ja! Så tror ikke han kommer til å sette seg helt på bakbeina.Ja, vel investerte kroner tenker jegliker han duppedingser?
Er det du som har den jobben hos dere?Ingen manne jobb det nei
Hvilken film ser du?Er trøtt jeg men må se ferdig filmen
Hva gjelder det da?Legevakten i morgen eller legen på mandag? Hva hadde dere gjort?
Begge to har denEr det du som har den jobben hos dere?
Jeg vil være naboen din!!!Jepp. Ingen kan nekte meg det! Neste år ønsker jeg meg sånn slede med reinsdyr og hele pakka til å ha på taket og. Mannen er overraskende nok uenig.![]()
Life happensHvilken film ser du?
Jeg er allergisk mot gress, så jeg erklærer meg fritatt for den type arbeid!Begge to har den
Ekstremt luftsmerter som gjør så vondt som rierHva er problemet?
Det skjønner jeg; )Jeg er allergisk mot gress, så jeg erklærer meg fritatt for den type arbeid!![]()
Er den bra?Life happens
Haha! Ja, litt stemning må man ha. Er litt påvirka av amerikanske slektninger, så skylder på det.Jeg vil være naboen din!!!![]()
Den har jeg faktisk aldri sett.Life happens
Nei men må se ferdig likevelEr den bra?
Flinkis. Jeg har ikke sjekka, men håper jeg er på 4. ennåYey klatret til 5.plass