Merker jeg ønsker meg veldig både plenklipper og støvsuger i robotformat.Ja,det er jeg. Støvsuger med den store også i ny og ne. Huset vårt er ikke optimalisert for en robot, enda blir bedre til neste år når det er nyoppusset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg ønsker meg veldig både plenklipper og støvsuger i robotformat.Ja,det er jeg. Støvsuger med den store også i ny og ne. Huset vårt er ikke optimalisert for en robot, enda blir bedre til neste år når det er nyoppusset![]()
Nei da sender linkOi! Har du oppskrift? Er det vanskelig å lage?
Ja, så må nok handle inn en del på januarsalget, tenker jeg. Liker når man kan se at det er pynta. Ikke noe minimalisme her i gården.Vanskelig å beregne når det er første jul i nytt hus daHusket det samme når vi flyttet fra leilighet til hus. Følte plutselig jeg hadde så utrolig lite julepynt
![]()
Kjempekjektså herlig dahar du hatt det bra på juleverksted?
![]()
Ja takk!Nei da sender link![]()
Får hoppas det kryssar fingrarna før degNei, det er nok ikke alle som gjør det. Håper jeg er en av de heldige utvalgte.![]()
Samme her, liker å ha masse julepyntJa, så må nok handle inn en del på januarsalget, tenker jeg. Liker når man kan se at det er pynta. Ikke noe minimalisme her i gården.![]()
Hahaha, så utrolig sjarmerende!KjempekjektNy julepynt i hus
![]()
HeheDe er ganske søte. Pusemor skal ut med engang jeg sier ordet støvsuger![]()
Merkelig at det er så mye enklere å legge på seg, enn det er å gå ned igjen.Får hoppas det kryssar fingrarna før deg
Bare det slutter å storme så veldig, så skal jeg sette opp årets hovedattraksjon. En 2.4m stor oppblåsbar snømann!Samme her, liker å ha masse julepynt![]()
Skjønner jeg godt! Blir jo glad av å se på dem!De ble knallsøteKjempefornøyd
![]()
Ene naboen har en sånn enBare det slutter å storme så veldig, så skal jeg sette opp årets hovedattraksjon. En 2.4m stor oppblåsbar snømann!![]()
Vi har snakket om klipper til sommerenMerker jeg ønsker meg veldig både plenklipper og støvsuger i robotformat.![]()
Er den like fantastisk som jeg tror?Ene naboen har en sånn en![]()
KultBare det slutter å storme så veldig, så skal jeg sette opp årets hovedattraksjon. En 2.4m stor oppblåsbar snømann!![]()
Jeg ogsåSkjønner jeg godt! Blir jo glad av å se på dem!![]()
Shit, da skjønner jeg dere vil ha robotklipper ja! :O Tar noen minutter å klippe den!Vi har snakket om klipper til sommerenvi har egentlig nevøen vår her som klipper for oss, men han begynner å bli så opptatt
bi har over 750 kvm plen
![]()
Jeg synes den er helt fantastisk, ikke alle naboene er enigEr den like fantastisk som jeg tror?![]()