Skravletråd desember

Ja,det er jeg. Støvsuger med den store også i ny og ne. Huset vårt er ikke optimalisert for en robot, enda blir bedre til neste år når det er nyoppusset :)
Merker jeg ønsker meg veldig både plenklipper og støvsuger i robotformat. :P

Vanskelig å beregne når det er første jul i nytt hus da :p Husket det samme når vi flyttet fra leilighet til hus. Følte plutselig jeg hadde så utrolig lite julepynt :p
Ja, så må nok handle inn en del på januarsalget, tenker jeg. Liker når man kan se at det er pynta. Ikke noe minimalisme her i gården. :P

Vedlegg

• 1449356042202.jpg
    1449356042202.jpg
    49 KB · Visninger: 7
Ja, så må nok handle inn en del på januarsalget, tenker jeg. Liker når man kan se at det er pynta. Ikke noe minimalisme her i gården. :p
Samme her, liker å ha masse julepynt :D

Bare det slutter å storme så veldig, så skal jeg sette opp årets hovedattraksjon. En 2.4m stor oppblåsbar snømann! :p
Ene naboen har en sånn en :D

Merker jeg ønsker meg veldig både plenklipper og støvsuger i robotformat. :P
Vi har snakket om klipper til sommeren :) vi har egentlig nevøen vår her som klipper for oss, men han begynner å bli så opptatt ;) bi har over 750 kvm plen :o

Vi har snakket om klipper til sommeren :) vi har egentlig nevøen vår her som klipper for oss, men han begynner å bli så opptatt ;) bi har over 750 kvm plen :eek:
Shit, da skjønner jeg dere vil ha robotklipper ja! :O Tar noen minutter å klippe den!

Back
Topp