Nei, det er nok ikke alle som gjør det. Håper jeg er en av de heldige utvalgte.Ahh me nr 2 gick ammingen supert i 8
Mnd men syns ikke eg tog av så
Mye da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er nok ikke alle som gjør det. Håper jeg er en av de heldige utvalgte.Ahh me nr 2 gick ammingen supert i 8
Mnd men syns ikke eg tog av så
Mye da
Har rett og slett ikke hatt tid eller energi til det. Men i morgen skal hele huset pyntesNeimen, har du ikke pynta enda? :O
Ja, nei jeg er her av egen fri viljeSkal være bra desperat da![]()
Jeg har måtte ta det gradvis selv. Ble så og si ferdig idag da. Men mangler en del pynt, syns jeg. Har flytta, og fått mange fler kvm å pynte på.Har rett og slett ikke hatt tid eller energi til det. Men i morgen skal hele huset pyntes![]()
det er jeg helt enig i. De er råe når de er i formJa, er det noen som klarer det, så er det jentene våre!!
Joda, den er helt grei altsåEn sånn en skulle jeg også hattGjerne med gulvvaskfunksjon også
![]()
enig der. Ble litt overraska det var folk herSyns det har vært bra med action her inne I kveld til at det er lørdagskveld.
Og de viste idag at de kan hvis de vil. Nå må de bare holde ut hele kampen!det er jeg helt enig i. De er råe når de er i form![]()
ja. Glad for det! Kjenner jg ikke gleder meg så veldig. For skal til samme hudlege om en måned :OGodt dere vet det nå da på forhånd!
Makan til lege altså![]()
Ja, eller jeg har vært noen småturer på butikken men da er jeg borte i max 20 min. Var på julefrokost I bhg på onsdag da gikk jeg matVahh e du ikkje det .
Omg så långtråkigt de måste vara
Ja,det er jeg. Støvsuger med den store også i ny og ne. Huset vårt er ikke optimalisert for en robot, enda blir bedre til neste år når det er nyoppussetHaha! Så lurt! Tror jeg skal få mannen til å alltid støvsuge, da ender nok jeg også opp med en robot en. Er du fornøyd?
Det er braJa, nei jeg er her av egen fri vilje![]()
Springer og gjemmer seg?Joda, den er helt grei altsåkattene er livredd da
![]()
Ja, det er meget hyggelig da. Også holder vi koken, det er ikke værstenig der. Ble litt overraska det var folk her![]()
Vanskelig å beregne når det er første jul i nytt hus daJeg har måtte ta det gradvis selv. Ble så og si ferdig idag da. Men mangler en del pynt, syns jeg. Har flytta, og fått mange fler kvm å pynte på.![]()
Ja, og prøver å ta den,hopper 2 meter opp i lufta og slikSpringer og gjemmer seg?![]()
HahaJa, og prøver å ta den,hopper 2 meter opp i lufta og slik![]()
så herlig daFineste mannen har tørket støv og støvsugd i dag mens jeg var på juleverksted![]()
ja.. det i kombinasjon med prematur, morkakeløsning, haste ks, hun tok ikke til seg næring, gulsott, 2 uker sykehus.. da var vi bra slitne![]()
De er ganske søte. Pusemor skal ut med engang jeg sier ordet støvsugerHahaSer det for meg
![]()