Skravletråd desember

Har rett og slett ikke hatt tid eller energi til det. Men i morgen skal hele huset pyntes ;)
Jeg har måtte ta det gradvis selv. Ble så og si ferdig idag da. Men mangler en del pynt, syns jeg. Har flytta, og fått mange fler kvm å pynte på. :P

Vahh e du ikkje det .
Omg så långtråkigt de måste vara
Ja, eller jeg har vært noen småturer på butikken men da er jeg borte i max 20 min. Var på julefrokost I bhg på onsdag da gikk jeg mat
På en liten tur samme dag og der har jeg mat. Lengste jeg har vært ute av huset var de 2 timene jeg var på legekontoret, da angret jeg på at jeg ikke hadde med meg mat :(

Haha! Så lurt! Tror jeg skal få mannen til å alltid støvsuge, da ender nok jeg også opp med en robot en. Er du fornøyd?
Ja,det er jeg. Støvsuger med den store også i ny og ne. Huset vårt er ikke optimalisert for en robot, enda blir bedre til neste år når det er nyoppusset :)

Jeg har måtte ta det gradvis selv. Ble så og si ferdig idag da. Men mangler en del pynt, syns jeg. Har flytta, og fått mange fler kvm å pynte på. :p
Vanskelig å beregne når det er første jul i nytt hus da :P Husket det samme når vi flyttet fra leilighet til hus. Følte plutselig jeg hadde så utrolig lite julepynt :P

ja.. det i kombinasjon med prematur, morkakeløsning, haste ks, hun tok ikke til seg næring, gulsott, 2 uker sykehus.. da var vi bra slitne :p

Ja det kan jeg godt forstå!
Satser på at det roer seg fremover og at dere får nyte tiden litt ;)

Back
Topp