Jeg nærmer meg sikkert 20 kg opp nå. Rart jeg føler meg tung? Var relativt tynn med en del muskler som nå er borte og erstattet av fett
men den tid den sorg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har vel i grunn detSyns det har vært bra med action her inne I kveld til at det er lørdagskveld.
ja.. det i kombinasjon med prematur, morkakeløsning, haste ks, hun tok ikke til seg næring, gulsott, 2 uker sykehus.. da var vi bra slitneUff, kolikk også. Det må ha vært slitsomt
Isj, vannkopper er noe herk!
Kan tenke meg det gjør godt ja!
Vel unt!
Jeg har jo fått hjelp av dere som skravler med meg daFlink du da
Det er jo santJeg har jo fått hjelp av dere som skravler med meg da![]()
Kan ikke huske at det bruker være sånn.Ja det har vel i grunn det
Pssssj, du har jo så kort igjen. Sist la jeg på meg 25 kg. Målet mitt er å holde meg under det.Jeg nærmer meg sikkert 20 kg opp nå. Rart jeg føler meg tung? Var relativt tynn med en del muskler som nå er borte og erstattet av fettmen den tid den sorg.
Har ikke gidda å skravle med dere om jeg ikke hadde syns dere var noe trivelig heller daDet er jo sant![]()
Hvor høy er du? Jeg er bare 161cm med spinkel beinbygning. Tror kroppen min snart kollapserPssssj, du har jo så kort igjen. Sist la jeg på meg 25 kg. Målet mitt er å holde meg under det.Var mange unødvendige kg på slutten der!!
Hade med meg skive i væskan hver gang eg var Utanfør husetSånn er jeg nå.. Spiser jeg ikke blir jeg kvalm. .
Nei, det hadde vært litt rartHar ikke gidda å skravle med dere om jeg ikke hadde syns dere var noe trivelig heller da
egentlig. Men var heldigvis gravid da. Men mtp på nestemann som vi ikke kan prøve på .
Da har du ikkje længe igjenJeg har ganske nøyaktig 10 uker igjen, så blir spennende å se hvor mye jeg havner på til slutt. Mister jo alltid noen kg med en gang etter fødsel, men sist måtte jeg virkelig slite for å gå ned de siste 10. Håper det går litt lettere denne ganga.![]()
Ohh ja de e det. Og hjemmelaget pitabrød med hvitløk namiHerlighet, det hørtes EKSTREMT godt ut! :O
Så syndDet ble tap gitt. Rotet det bort dessverre.
Husker jeg i desperasjon lå på alle fire med rumpa i været for å prøve å få ut luft.. så passe smart ut! hold ut! Det går over!spise littheldigvis er ikke magesmertene farlig !
gallesten er det ikke for det er jo helt syke smerter og ikke slike pressende smerter som dette. føles ut som noen har fylt meg med en haug med luft som jeg ikke får ut
Jeg raver hele 166 cm over bakken! Det er litt løgn, egentlig. Egentlig er jeg bare 164, men løy på meg 2 ekstra cm da jeg fornyet passet mitt. Så nå er det den nye sannheten. 166.Hvor høy er du? Jeg er bare 161cm med spinkel beinbygning. Tror kroppen min snart kollapser![]()