Skravletråd desember

Jeg nærmer meg sikkert 20 kg opp nå. Rart jeg føler meg tung? Var relativt tynn med en del muskler som nå er borte og erstattet av fett :p men den tid den sorg.

Uff, kolikk også. Det må ha vært slitsomt :eek:
Isj, vannkopper er noe herk!
Kan tenke meg det gjør godt ja! ;)
Vel unt!
ja.. det i kombinasjon med prematur, morkakeløsning, haste ks, hun tok ikke til seg næring, gulsott, 2 uker sykehus.. da var vi bra slitne :p

Jeg nærmer meg sikkert 20 kg opp nå. Rart jeg føler meg tung? Var relativt tynn med en del muskler som nå er borte og erstattet av fett :p men den tid den sorg.
Pssssj, du har jo så kort igjen. Sist la jeg på meg 25 kg. Målet mitt er å holde meg under det. :P Var mange unødvendige kg på slutten der!!

Jeg har ganske nøyaktig 10 uker igjen, så blir spennende å se hvor mye jeg havner på til slutt. Mister jo alltid noen kg med en gang etter fødsel, men sist måtte jeg virkelig slite for å gå ned de siste 10. Håper det går litt lettere denne ganga. :p
Da har du ikkje længe igjen :-)
hoppas de blir lettare å få av de kg .
Efter svangerskap med gutten tog eg de av med den gang. Efter jenta blev der Værre

Fineste mannen har tørket støv og støvsugd i dag mens jeg var på juleverksted :D

spise litt :) heldigvis er ikke magesmertene farlig ! :) gallesten er det ikke for det er jo helt syke smerter og ikke slike pressende smerter som dette. føles ut som noen har fylt meg med en haug med luft som jeg ikke får ut

spise litt :) heldigvis er ikke magesmertene farlig ! :) gallesten er det ikke for det er jo helt syke smerter og ikke slike pressende smerter som dette. føles ut som noen har fylt meg med en haug med luft som jeg ikke får ut
Husker jeg i desperasjon lå på alle fire med rumpa i været for å prøve å få ut luft.. så passe smart ut! hold ut! Det går over!

Hvor høy er du? Jeg er bare 161cm med spinkel beinbygning. Tror kroppen min snart kollapser :p
Jeg raver hele 166 cm over bakken! Det er litt løgn, egentlig. Egentlig er jeg bare 164, men løy på meg 2 ekstra cm da jeg fornyet passet mitt. Så nå er det den nye sannheten. 166. :P Har ganske god benbygning da. Man kan se at jeg har spilt håndball i 8 år. :P

Back
Topp