Skravletråd desember

Nyt det mens du kan! ;)

Mi våkner også av ingenting når hun nettopp har sovna, men når hun har sovet en stund tåler hun litt mer -heldigvis!
ååh, jeg nyter :D etter 3 mnd kolikk og elendige rutiner og vannkopper for halvannen uke siden. Dette gjør godt ;)

Frøkna sovna på meg :) men det er vondt når hun rykker til å treffer magen .... Ligger på tvers over brystet mitt nå ❤️

ååh, jeg nyter :D etter 3 mnd kolikk og elendige rutiner og vannkopper for halvannen uke siden. Dette gjør godt ;)

Uff, kolikk også. Det må ha vært slitsomt :o
Isj, vannkopper er noe herk!
Kan tenke meg det gjør godt ja! ;)
Vel unt!

Eg har gott opp 5 kg hitils . Har 19 uker ikje . Kan gått ta av 15-20 kg efter fødsel.hade 10 extra fra nr 2
Jeg har ganske nøyaktig 10 uker igjen, så blir spennende å se hvor mye jeg havner på til slutt. Mister jo alltid noen kg med en gang etter fødsel, men sist måtte jeg virkelig slite for å gå ned de siste 10. Håper det går litt lettere denne ganga. :P

Yes helt klart det
Spent på å se om jeg klarer 3000 innlegg denne mnd. Fortsetter det i dette tempoet, så har jeg klart det innen midten av mnd. Men neste uke kommer vesla hjem, og da blir det mindre tid til skravling.

Back
Topp