graulerer kenguHurra 800 innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
graulerer kenguHurra 800 innlegg![]()
ååh, jeg nyterNyt det mens du kan!
Mi våkner også av ingenting når hun nettopp har sovna, men når hun har sovet en stund tåler hun litt mer -heldigvis!
Akkurat nå har eg rømme ,mais. Tomat, rød paprika og prior kylling påleggMmmm, det er så godt! Hva pleier du ha i?
Jepp :/ helt sykt ...Huff, stakkars deg! Det er så fælt. Jeg slet med det samme i starten. Det kan til tider være verre enn rier.
ja. Kjente jeg ble forbanna når vi fant det ut. heldigvis var jeg allerede gravid da.Jøss så utrolig merkelig av legen
egentlig. Men var heldigvis gravid da. Men mtp på nestemann som vi ikke kan prøve på .Oh my!
For en lege!
Var jo bare flaks at dere fikk vite det da
Det har du garantertVeldigføler plutselig jeg har gjort noe riktig
![]()
ååh, jeg nyteretter 3 mnd kolikk og elendige rutiner og vannkopper for halvannen uke siden. Dette gjør godt
![]()
Sånn er jeg nå.. Spiser jeg ikke blir jeg kvalm. .Haha var selv sulten hela tiden førsta ukerna . Spiste hver time .
Jeg har ganske nøyaktig 10 uker igjen, så blir spennende å se hvor mye jeg havner på til slutt. Mister jo alltid noen kg med en gang etter fødsel, men sist måtte jeg virkelig slite for å gå ned de siste 10. Håper det går litt lettere denne ganga.Eg har gott opp 5 kg hitils . Har 19 uker ikje . Kan gått ta av 15-20 kg efter fødsel.hade 10 extra fra nr 2
Ja, er det noen som klarer det, så er det jentene våre!!det har jo gått før![]()
Yes helt klart detGøy å få inn litt innlegg selv om det er helg.![]()
Er nettopp det man må! Best å være på den sikre siden!Sssh. Må ha litt å ta av når (om) man skal amme![]()
Flink. Jeg var over målet mitt ved forrige oppdateringHurra 800 innlegg![]()
Herlighet, det hørtes EKSTREMT godt ut! :OAkkurat nå har eg rømme ,mais. Tomat, rød paprika og prior kylling pålegg![]()
Syns det har vært bra med action her inne I kveld til at det er lørdagskveld.Yes helt klart det
Flink du daFlink. Jeg var over målet mitt ved forrige oppdatering
Spent på å se om jeg klarer 3000 innlegg denne mnd. Fortsetter det i dette tempoet, så har jeg klart det innen midten av mnd. Men neste uke kommer vesla hjem, og da blir det mindre tid til skravling.Yes helt klart det
Det ble tap gitt. Rotet det bort dessverre.Hvordan går det på matchen??