Har du lyst har du lov.Fikk lyst på noe godt:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du lyst har du lov.Fikk lyst på noe godt:-/
åh,jeg fikk og lyst til å bake. Men er ikke noe flink til det :/Selvfølgeliggleder meg til å steke pepperkaker i morgen!
Så hyggelig, kos deg!Mannen lager lasagne , bestisen min kommer snart![]()
Det høres koselig ut. Tuppa har spist middag hos onkel og tanta si i dag så her blir det en enkel grandis.. nesten flautMannen lager lasagne , bestisen min kommer snart![]()
Blir vel litt begge delerNoen som har tenk på skravle ikveld?? Eller blir det mys pys ?![]()
ja heia heia!!!
Det gjør jeg også.. håper de klarer det uansett.ja men savner keeper lunde
Usikker, litt både og. Mannen ble vist hjemme I kveld, han fikk vel nok fest I gårNoen som har tenk på skravle ikveld?? Eller blir det mys pys ?![]()
kan du ikke lage deg noe? Jeg skal fortære en stooor sjokolade idag :OFikk lyst på noe godt:-/
så braJeg hadde det veldig gøy! Helt klart!
har du mange?Tiden går alt for fort!
Går fortere for hver unge syns jeg
ja :O faktiskHan bare spratt opp og gjorde det? :O
Helt enigHar du lyst har du lov.er jo lørdag!
Ååh det hørtes godt ut. Fant meg knekkebrød jeg. Hvilken sjokolade har du?kan du ikke lage deg noe? Jeg skal fortære en stooor sjokolade idag :O
Du ass...Her blir det steking av pepperkakehus i morgen![]()
Så koselig å kjenne lille baby! ❤Kjenner lille nurketsom fjær på innsiden av magen
skal ta miniform og Biola før jeg legger meg
blir litt skravling her, men siden vi hadde ei trøtt jente i 3 tiden idag er hun oppe nå. Så blir borte om en time halvannen for legging
leser litt bøker og ser på julekongen før jeg synger god natt. Vil hun høre baby får hun det
![]()
Wow, håper det er wn ny type mannesyke som går!ja :O faktisk
Finner du deg noe snop?Helt enig![]()
ja <3 jeg har luftsmerter, men får bare se det an. klarte å ta vitaminene mine nå så er ikke så kvalm mereSå koselig å kjenne lille baby! ❤
Hvordan er formen?
Nei, liten vits å tvinge det i deg,og bli kvalm og uggen!ja <3 jeg har luftsmerter, men får bare se det an. klarte å ta vitaminene mine nå så er ikke så kvalm mereskal ta miniform etterpå, men tror ikke jeg klarer biola så alt for mye
![]()