Skravletråd desember

Kjenner lille nurket ❤️ som fjær på innsiden av magen :) skal ta miniform og Biola før jeg legger meg :) blir litt skravling her, men siden vi hadde ei trøtt jente i 3 tiden idag er hun oppe nå. Så blir borte om en time halvannen for legging :) leser litt bøker og ser på julekongen før jeg synger god natt. Vil hun høre baby får hun det ❤️

Mannen lager lasagne , bestisen min kommer snart :)
Det høres koselig ut. Tuppa har spist middag hos onkel og tanta si i dag så her blir det en enkel grandis.. nesten flaut

Noen som har tenk på skravle ikveld?? Eller blir det mys pys ?:-)
Usikker, litt både og. Mannen ble vist hjemme I kveld, han fikk vel nok fest I går ;) så vi får se. :)så er det jo håndball kamp da, ds er jeg ikke her :p

Kjenner lille nurket ❤️ som fjær på innsiden av magen :) skal ta miniform og Biola før jeg legger meg :) blir litt skravling her, men siden vi hadde ei trøtt jente i 3 tiden idag er hun oppe nå. Så blir borte om en time halvannen for legging :) leser litt bøker og ser på julekongen før jeg synger god natt. Vil hun høre baby får hun det ❤️
Så koselig å kjenne lille baby! ❤
Hvordan er formen?

Så koselig å kjenne lille baby! ❤
Hvordan er formen?
ja <3 jeg har luftsmerter, men får bare se det an. klarte å ta vitaminene mine nå så er ikke så kvalm mere :) skal ta miniform etterpå, men tror ikke jeg klarer biola så alt for mye :o

ja <3 jeg har luftsmerter, men får bare se det an. klarte å ta vitaminene mine nå så er ikke så kvalm mere :) skal ta miniform etterpå, men tror ikke jeg klarer biola så alt for mye :o
Nei, liten vits å tvinge det i deg,og bli kvalm og uggen!

Back
Topp