Då förstår eg får du hellre se kampen med hanUsikker, litt både og. Mannen ble vist hjemme I kveld, han fikk vel nok fest I gårså vi får se.
så er det jo håndball kamp da, ds er jeg ikke her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då förstår eg får du hellre se kampen med hanUsikker, litt både og. Mannen ble vist hjemme I kveld, han fikk vel nok fest I gårså vi får se.
så er det jo håndball kamp da, ds er jeg ikke her
![]()
litt sunnere enn mg. Toppa det hele med en kopp choccochino(?) Caramel fra Dolce Gusto. Farlig god. Har en firkløver med mørk sjokoladeÅåh det hørtes godt ut. Fant meg knekkebrød jeg. Hvilken sjokolade har du?
Så bra da er det några her innetenker å kanskje skravle litt mens kampen går![]()
så fine !
hihi. Må si det er noe jeg liker med mannfolk som nærmest står opp ned og skrubber dusjen og hiver seg rundt å bretter klær, vasker badet fra topp til tå og rydder stuaWow, håper det er wn ny type mannesyke som går!![]()
Føler ofte legevakta ikke er så opptatte av å hjelpe i det hele tatt jeg.ja håper detlegevakten er håpløse på sånn over tlf x) sykepleierne kan ikke så mye...
oj. Så flink du er
Orker du å skravle da?Ingen håndball för Meg, orkar inte.
Herlighet, det må være noe av det hotteste som finnes! :Ohihi. Må si det er noe jeg liker med mannfolk som nærmest står opp ned og skrubber dusjen og hiver seg rundt å bretter klær, vasker badet fra topp til tå og rydder stua![]()
Ser du kampen?Så bra da er det några her inne![]()
ååja. Som i tillegg ordner jenta og legger henne for kvelden mens jeg fikk ta meg en skikkelig lang og deilig dusjHerlighet, det må være noe av det hotteste som finnes! :O
Hvor bor du?uff. Kjenner til den der. Håper du er heldigere enn megkjenner nesten ingen her og de venner jeg har har så annerledes liv enn meg meg uteliv og bare fest
så er bare hjemme
har du flere?
oj. Hvor gamle er de?Ja, har 4 ;p
Du ass...![]()
Ja kanskje vi lager det også???
oj. Så flink du erfargelegger du med blyant ja?
Tusen takkså fine !![]()
Er jo sånt man blir som nyforelska igjen av! :Oååja. Som i tillegg ordner jenta og legger henne for kvelden mens jeg fikk ta meg en skikkelig lang og deilig dusj![]()
bor i harstad i troms fylkeHvor bor du?
Har ikke så mange venner, men de jeg har er småbarnsmødre. På sett og vis ikke nødvendigvis noe bedre, for alle småbarnsmødre er jo kjempetravle.
har du mange?![]()
ja du må ikke snakkeEr jo sånt man blir som nyforelska igjen av! :O