Ja. Må bare finne noen å bake til.Nytt bakeutstyr er alltid kjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Må bare finne noen å bake til.Nytt bakeutstyr er alltid kjekt![]()
hihi. Må som regel minne han på badet som er hans oppgave i flere dager før han tar det. Men han er flink uansettDa må du si i fra til meg også! ;p
Tror min mann kunne trengt et lynkurs av og til![]()
jo, jeg håper. Men man vet jo aldri. Tok 3 år før spira satt denne gangen. Og gubben må være uten medisinen han går på for psoriasis i minimum ett år før vi kan prøve igjen.
Du kan bake til megJa. Må bare finne noen å bake til.![]()
Fantastisk! Da er jo den saken i boks! :ODu kan bake til meg![]()
på vei, på veii!Hvor blir du av? Jeg venter![]()
hva er det med hn idag? Eller er det hormonene som tuller?Bra! Min er ikke så ille han heller. Bortsett fra idag. Idag er jeg kjempehormonell.![]()
hihi. Må som regel minne han på badet som er hans oppgave i flere dager før han tar det. Men han er flink uansett![]()
jaa, heldig med hanDet høres helt fantastisk ut!!
Lucky you!![]()
Du må gjerne bake til megJa. Må bare finne noen å bake til.![]()
ja.. men vi vurderer muligheten om å bytte hans medisin etter jul.. har spiral for å unngå å bli gravidAaah, ja da skjønner jeg.
Uff så kjedelig at det tar såpass lang tid for dere da :/
så utrolig søtt! <3 flinke dere erNoe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤
klart du gjør?Mangler bare 40 innlegg fra 1000. Klarer jeg den i dag, tro?![]()
Det klarer du helt fintMangler bare 40 innlegg fra 1000. Klarer jeg den i dag, tro?![]()
Han er på julebord med kompisgjengen midt i en by 2-3 timer unna som holder på å evakueres pga ekstremværet, og jeg får ikke tak i ham. Noe jeg aldri gjør når han er ute, men syns han kunne ha sendt en sms om hva planen er og sånn.hva er det med hn idag? Eller er det hormonene som tuller?
Nei . Eg hører på stormen som børja nåSer du kampen?
Glede!! Hva skal du bake til meg da?Fantastisk! Da er jo den saken i boks! :O