Skravletråd desember

Da må du si i fra til meg også! ;p
Tror min mann kunne trengt et lynkurs av og til :p
hihi. Må som regel minne han på badet som er hans oppgave i flere dager før han tar det. Men han er flink uansett :)

jo, jeg håper. Men man vet jo aldri. Tok 3 år før spira satt denne gangen. Og gubben må være uten medisinen han går på for psoriasis i minimum ett år før vi kan prøve igjen.

Aaah, ja da skjønner jeg.
Uff så kjedelig at det tar såpass lang tid for dere da :/

hihi. Må som regel minne han på badet som er hans oppgave i flere dager før han tar det. Men han er flink uansett :)

Jeg må mase på min jeg! :p
Men skal ikke klage da, han er kjempe flink med ungene ;)
Så selv om han er en rotekopp til tider og ikke ser på rot slik som meg -så tar han seg tross alt av alt som har med bilen å gjøre; vaske, bytte dekk o.l og han gjør mye på utsiden; klippe plenen, bygge terrasse, maler osv

Noe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤

Vedlegg

• 1449344745104.jpg
    1449344745104.jpg
    49 KB · Visninger: 7
Aaah, ja da skjønner jeg.
Uff så kjedelig at det tar såpass lang tid for dere da :/
ja.. men vi vurderer muligheten om å bytte hans medisin etter jul.. har spiral for å unngå å bli gravid :p men er likevel livredd det skjer plutselig. Og så vil jeg gjerne kunne prøve på en om et års tid :)

Noe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤
så utrolig søtt! <3 flinke dere er :)

hva er det med hn idag? Eller er det hormonene som tuller?
Han er på julebord med kompisgjengen midt i en by 2-3 timer unna som holder på å evakueres pga ekstremværet, og jeg får ikke tak i ham. Noe jeg aldri gjør når han er ute, men syns han kunne ha sendt en sms om hva planen er og sånn. :rolleyes: han har drukket siden klokka ni idag morges, og jeg fikk siste livstegn klokka 12. :rolleyes: bruser godt i kroppen min, kjenner jeg. :p

Back
Topp