Så snill du er daT-skjorte og gavekort på gamestopså oversteg jeg kvota når det kom til sum på gaven
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill du er daT-skjorte og gavekort på gamestopså oversteg jeg kvota når det kom til sum på gaven
![]()
Har prøvd på detDu får holde deg inne i butikker og kjøpesentre da!![]()
Det gikk ikke i dagDa ville jeg gjort det![]()
HahaJepp,kom tilbake etter 1.5 timer. Begynte å bli redd for batteriet på telefonen! :O
Har dere makspris på gave?Håper dettror jeg oversteg kvote i forhold til pris på gaven
![]()
Da har du gått glipp av noe stort!Har aldri smakt det jeg![]()
Det var jo ikke akkurat rekord?!6587 innlegg i går![]()
HahaSovnet på sofaen etter at jentene ble hentet av pappaen for å dra på håndballcup. Var helt utslått. Kjenner at dette svangeskapet snart skal få lov til å ta slutt altså. Magen min er så diger at tskjortene til mannen min er for korte over magen. Han bruker str L. Så meg I speilet i sted og innså at jeg rett og slett så latterlig ut!
Hvor mange mangler du?Skravla går
Jeg håper på å komme meg over 1000 i dag, og det virker som det er innen rekkevidde![]()
Du får få deg en powernap når han skal leggesTrøtt kjenner jeg. Håper mini sovner greit i kveld. En viss fare for at jeg sovner med han
Jeg skulle ønske jeg var der selv.Skravla går
Jeg håper på å komme meg over 1000 i dag, og det virker som det er innen rekkevidde![]()
Krysser fingreFått tak i miniform tabletterhåper det hjelper. Mannen skal og kjøpe Biola
![]()
nope.. men helt okai på en fredag. Håper dog at noen sendte noen en julehilsen på pm, slik utfordringen var.. Selv fikk jeg ingenDet var jo ikke akkurat rekord?!![]()
Hørtes deilig ut med kalkunNå har smurt kalkunen inn med smør, noen runder til I dag og et par ganger I morgen så er den klar til å bli spist på søndag![]()
Håper hodet er bedre nå?Sorry at jeg har sviktet dere i dag, ble sittende å fargelegge for å få kontroll på migrenen og kom meg ikke unna
Hva driver dere på med?
Jeg skal til å lage mat til ungene nå
Ja får prøve på det. Må bare få han til å sovne førstDu får få deg en powernap når han skal legges![]()
Takk, mye bedre nåHåper hodet er bedre nå?![]()
Så koselig daMannen lager lasagne , bestisen min kommer snart![]()
Yes det er detSå koselig da![]()