Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes egentlig deilig utJeg ligger I stabilt sideleie I sengen og spiller the sims på tlf![]()
Å ja det har jeg så absolutt.Good good
Troa på seier?
særingEr litt skeptisk til å spise det ute hvor som helst, for det er så kjipt med dårlig pinnekjøtt... og mannen min liker altså ikke pinnekjøtt, den særingen![]()
det er jo noe gjortHar vært oppe å smurt inn kalkunen da og skrevet handleliste.![]()
Ja, håper på det altså..men tenker de også lett kan rote den vekk med dårlig forvarspillÅ ja det har jeg så absolutt.
Det er noe av det beste jeg veitåååh, fikk lyst på kalkun. Lenge siden jeg har spist det![]()
Guttene er enklere enn jentene mener du?Jepp, gøy for ungene, det er det nok. Og så lenge ingen blir sinte eller sure eller sånn, så er det høyst levelig for oss store også. Det er bare jeg som selvsagt er sliten, høygravid som jeg er. Derfor var egentlig noen andre tiltenkt å ha dem denne natta, men vi konkluderte fort med at selv om jeg er som jeg er, så har jeg en mann som fungerer og to friske unger. De andre har nemlig vel og merke to friske voksne, men så har de to asmatiske unger med hhv en vidusinfeksjon og lungebetennelse, så... ja, vi har ungene her![]()
Og de koser seg, så dette går helt fint det.
(Leggingen kan muligens bli noe utfordrende, så jeg har tinget på å legge guttene, de er under normale omstendigheter enklere enn guttene...)
Jo, men vi er her vi.Joa, men hadde liksom tenkt å skravle litt når jeg hadde fått kontroll
Wow. All honnør til deg! Jeg har kun laget frokost og ordnet med det jævelskapet av et pepperkakehus (Pardon my french), og det tok knekken på meg![]()
Guttene er enklere enn jentene mener du?
Det er godt du kan hvile deg til uken Da, det gir barna fine minner sammen når dere er så snille og har de![]()
takk og lov jenta vår sov en to timers idag. Så fikk vi virkelig shinaIkke verst! Mektig imponert nå!![]()
Herlig! Flinke dere er som får det gjort!takk og lov jenta vår sov en to timers idag. Så fikk vi virkelig shina![]()
Det er ikke det, men jeg behøver ikke bli så opptatt av fargeleggingen at jeg glemmer å komme tilbake hit når den har gitt segskjønner. Skjerm er jo heller ikke det beste for migrene. Ta vare på deg først![]()
Har bestillt julegaver till barnenHva hadde du bestilt?
Der ser jegJo, men vi er her vi.![]()
Hahah . Min kan væl bara steka egg og steka pizza.Min mann er veldig flink til et litt begrenset repertoar på kjøkkenet. Steke kjøtt og sånn kan han gjerne ta seg av. Steke pannekaker er derimot ikke helt hans greie, innså vi her om dagenHan lo da jentene fortalte at "pappa er ikke noe flink til å steke pannekaker", men innså vel etter hvert at det ikke var så mye å le av likevel. Hehe. Endte med at han kastet en pannekake vegg i mellom fordi han ble så irritert over at han ikke fikk det til selv.. Pannekake i taket og på veggen og gardinen. Haha!