Ikke verst! Mektig imponert nå!jafaktisk. Til og med badet ble rundvaska
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst! Mektig imponert nå!jafaktisk. Til og med badet ble rundvaska
![]()
Hahahaha, sliter med det samme her!og den går ikke vekk :O

Ser for meg at ditt hus generelt alltid er fint og ryddig jeg! :OKommer du hit også?
Nope dessverreSer for meg at ditt hus generelt alltid er fint og ryddig jeg! :O
Det er bra detHaha jada koser oss vi
Kan vel umulig være langt ifra? :ONope dessverre
He he du får hvile du da
Jepp, gøy for ungene, det er det nok. Og så lenge ingen blir sinte eller sure eller sånn, så er det høyst levelig for oss store også. Det er bare jeg som selvsagt er sliten, høygravid som jeg er. Derfor var egentlig noen andre tiltenkt å ha dem denne natta, men vi konkluderte fort med at selv om jeg er som jeg er, så har jeg en mann som fungerer og to friske unger. De andre har nemlig vel og merke to friske voksne, men så har de to asmatiske unger med hhv en vidusinfeksjon og lungebetennelse, så... ja, vi har ungene her![]()
Og de koser seg, så dette går helt fint det.
(Leggingen kan muligens bli noe utfordrende, så jeg har tinget på å legge guttene, de er under normale omstendigheter enklere enn guttene...)
Er nok det etter min standardKan vel umulig være langt ifra? :O
Så får prøve å få han i seng til 18-19 tiden. Trøtt er han ihvertfall. Bare hatt 1 skikkelig lur idag og da våknet han kl 13Det er bra det![]()
Så Kjekt. Fick du hämta pakkerna dina??Har vært i byen vi
Haha! Tenkte jeg det ikke.Er nok det etter min standard![]()
Ja de kan du SINei, litt for godt vant, gitt.![]()
Er en stund til detSå får prøve å få han i seng til 18-19 tiden. Trøtt er han ihvertfall. Bare hatt 1 skikkelig lur idag og da våknet han kl 13
Litt usikker på denHaha! Tenkte jeg det ikke.Vil tippe det er strøkent etter mange andres standard!
![]()
Ja den ene hvertfallSå Kjekt. Fick du hämta pakkerna dina??
Eg har ikkje fått hemta mina endaJa den ene hvertfall
Er det, men jeg syntes det bare så ut som om det var mer liv enn detMen greit nok på en fredag vel
Æsj så kjedelig daEg har ikkje fått hemta mina enda![]()