Jeg vil ha et godt lag med smør på den før jeg setter den i ovnenSmører du den inn så tidlig altså? De gangene jeg har laget så har jeg bare penslet den underveis I stekingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ha et godt lag med smør på den før jeg setter den i ovnenSmører du den inn så tidlig altså? De gangene jeg har laget så har jeg bare penslet den underveis I stekingen.
Ja ikke santFlinke du![]()
Ikke jeg heller !Åååh. gleder meg til julaften og pinnekjøtt. Har ikke spist det en eneste gang i år. Det er uvanlig for å være meg!
Blir nok fornøyd med detEn t-skjorte og ett gavekort på gamestop![]()
takk takkGrattis med 5 måneder![]()
Men greit nok på en fredag velDet var mindre enn jeg trodde..
har spist det to ganger i år. Ig synes det til nå er for liteÅååh. gleder meg til julaften og pinnekjøtt. Har ikke spist det en eneste gang i år. Det er uvanlig for å være meg!
Du får underholde han littMini er trøtt og klar for sengen allerede :-/. Litt tidlig ser jeg. Og har han dupp nå blir han pyton i kveld
Venninna mi ønsker seg detDet er også godt.
jaÅh, så digg! Vasking og støvtørking og?
Kommer du hit også?Strøkent igjen nå! Puh! Liker det best sånn!
hoho,sånn kan det gåJeg kom meg ikke opp av sofaen en gangsovnet
![]()
og den går ikke vekk :OHaha! Godt det ikke bare er meg.![]()
Hørtes deilig utJeg ligger I stabilt sideleie I sengen og spiller the sims på tlf![]()
Er litt skeptisk til å spise det ute hvor som helst, for det er så kjipt med dårlig pinnekjøtt... og mannen min liker altså ikke pinnekjøtt, den særingenhar spist det to ganger i år. Ig synes det til nå er for lite.
Ser på film med kengubarnetSorry at jeg har sviktet dere i dag, ble sittende å fargelegge for å få kontroll på migrenen og kom meg ikke unna
Hva driver dere på med?
Jeg skal til å lage mat til ungene nå
åååja, det er detDet er så godt![]()
hadde trodd det skulle bli mer :O6587 innlegg i går![]()