Skravletråd desember

Sovnet på sofaen etter at jentene ble hentet av pappaen for å dra på håndballcup. Var helt utslått. Kjenner at dette svangeskapet snart skal få lov til å ta slutt altså. Magen min er så diger at tskjortene til mannen min er for korte over magen. Han bruker str L. Så meg I speilet i sted og innså at jeg rett og slett så latterlig ut!
hvor lenge hadde du igjen?

Hørtes deilig ut
Var en smule glad for at pappaen til jentene kom og hentet dem til håndballcup, ja... storesøster var i skikkelig ertehumør, så de hadde godt av å komme seg litt ut døren. og den strandede hvalen trengte litt hvile, så det passet bra :p

Hæla i taket.To voksne, fire unger, en hund, og den yngste av ungene ca livredd hund (Hun er oppvokst med hund, men det har hun åpenbart glemt...)

Jentene på loftet, hunden går ikke dit nemlig, guttene leker visst i stua, mannen lager pizza, og antyder at de musene som ikke går i fella, eller ungene som ikke gjør det, skal få se jul i flåklypa etterpå, dog var det visst meget laber interesse for forslaget... Jaja, i morgen formiddag hentes de og i mellomtiden skal vi kose oss som best vi kan. Ungene trives jo godt sammen, det er bare litt høyt under taket av og til

Var en smule glad for at pappaen til jentene kom og hentet dem til håndballcup, ja... storesøster var i skikkelig ertehumør, så de hadde godt av å komme seg litt ut døren. og den strandede hvalen trengte litt hvile, så det passet bra :p
He he du får hvile du da

Mini er trøtt og klar for sengen allerede :-/. Litt tidlig ser jeg. Og har han dupp nå blir han pyton i kveld
åh. Vår er litt det samme nå. For sent for dupp, for da blir det rabalder. Men ser ut til at det må bli dupp likevel

Hæla i taket.To voksne, fire unger, en hund, og den yngste av ungene ca livredd hund (Hun er oppvokst med hund, men det har hun åpenbart glemt...)

Jentene på loftet, hunden går ikke dit nemlig, guttene leker visst i stua, mannen lager pizza, og antyder at de musene som ikke går i fella, eller ungene som ikke gjør det, skal få se jul i flåklypa etterpå, dog var det visst meget laber interesse for forslaget... Jaja, i morgen formiddag hentes de og i mellomtiden skal vi kose oss som best vi kan. Ungene trives jo godt sammen, det er bare litt høyt under taket av og til
Høres ut som er gøy lørdag, for barna :) vi har lånt bort tuppa til sin onkel og tante så vi voksne sitter I h er vår sofa og glaner på tven. Skulle egentlig ha gjort noe fornuftig. Har inne engang diskutert hva vi skal ha til middag. .

Nå har smurt kalkunen inn med smør, noen runder til I dag og et par ganger I morgen så er den klar til å bli spist på søndag :)
åååh, fikk lyst på kalkun. Lenge siden jeg har spist det :)

Høres ut som er gøy lørdag, for barna :) vi har lånt bort tuppa til sin onkel og tante så vi voksne sitter I h er vår sofa og glaner på tven. Skulle egentlig ha gjort noe fornuftig. Har inne engang diskutert hva vi skal ha til middag. .

Jepp, gøy for ungene, det er det nok. Og så lenge ingen blir sinte eller sure eller sånn, så er det høyst levelig for oss store også. Det er bare jeg som selvsagt er sliten, høygravid som jeg er. Derfor var egentlig noen andre tiltenkt å ha dem denne natta, men vi konkluderte fort med at selv om jeg er som jeg er, så har jeg en mann som fungerer og to friske unger. De andre har nemlig vel og merke to friske voksne, men så har de to asmatiske unger med hhv en vidusinfeksjon og lungebetennelse, så... ja, vi har ungene her :)

Og de koser seg, så dette går helt fint det.

(Leggingen kan muligens bli noe utfordrende, så jeg har tinget på å legge guttene, de er under normale omstendigheter enklere enn guttene...)

Back
Topp