Skravletråd desember

legevakten er seriøs håpløs å få tak i :p orker ikke å vente drit lenge heller. magesmertene mine kommer etter jeg har vært ute ... nei nå skal jeg kose meg med julemarsipan og bare slappe av resten av dagen ! :D hva skal dere i kveld? :)

legevakten er seriøs håpløs å få tak i :p orker ikke å vente drit lenge heller. magesmertene mine kommer etter jeg har vært ute ... nei nå skal jeg kose meg med julemarsipan og bare slappe av resten av dagen ! :D hva skal dere i kveld? :)
legevakten ja. Grusomt .
Eg kommer å legga meg i sæng tidligt ikveld ligga på lyssna på radio å skriva litt me damerna her inne :-) du då?

legevakten ja. Grusomt .
Eg kommer å legga meg i sæng tidligt ikveld ligga på lyssna på radio å skriva litt me damerna her inne :) du då?
jeg ventet 20 min da orket jeg ikke å vente mer da jeg har hodepine idag. koselig :) hører faktisk på musikk og sitter her inne akkurat nå :) skal bare flytte meg fra sofaen-sengen etterpå. store N har hatt sen dupp og en ganske lang en, men henne trengte det. så da blir det nok ikke noe tidlig kveld på meg :p hun er veldig mammakosen når henne skal legge seg :)

Snill han er. Min er ikkje flink på kjøkken.
Min mann er veldig flink til et litt begrenset repertoar på kjøkkenet. Steke kjøtt og sånn kan han gjerne ta seg av. Steke pannekaker er derimot ikke helt hans greie, innså vi her om dagen ;) Han lo da jentene fortalte at "pappa er ikke noe flink til å steke pannekaker", men innså vel etter hvert at det ikke var så mye å le av likevel. Hehe. Endte med at han kastet en pannekake vegg i mellom fordi han ble så irritert over at han ikke fikk det til selv.. Pannekake i taket og på veggen og gardinen. Haha!

haha mannen sover og store N :p hun har sovet litt, men trengte det :) han sitter halvsittende i sofaen med pcen på fanget å sover :laughing025 jeg klarer ikke sove nå med luftsmertene

Sorry at jeg har sviktet dere i dag, ble sittende å fargelegge for å få kontroll på migrenen og kom meg ikke unna :oops:
Hva driver dere på med?
Jeg skal til å lage mat til ungene nå
skjønner. Skjerm er jo heller ikke det beste for migrene. Ta vare på deg først :)

Back
Topp